linavictoria

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Lina Johansson - 26 april 2015 23:23

Nu ligger jag med Amanda i dubbelsängen och taggar att åka ifrån Lettland imorgon och istället åka till Litauen det ska bli kul!
Vi ska besöka kirskålen och ett gammalt tyskt koncentrations läger det ska bli intressant!
Men nu sängen vi godnatt klockan är lite över tolv här så godnatt!!????

Av Lina Johansson - 26 april 2015 07:49

Nu har vi bott på hotellet några dagar:
Är sjukt besviken på hotellet som är jätte skabbigt.
Äckliga saker:
? vi fick ett rum med mögel i hela badrummet, det stank äckligt och när Olivia drog bort en säng så låg det äckliga gamla trosor inunder.
? hela hotellet luktar illa.
? mögel och skräp över allt.
? dåligt internet.

Bra saker:
? vi fick ett nytt rum (en svit), rummet har fräscht badrum, 2 rum. Ett av rummen har dubbelsäng där sover jag och Olivia.
? att det över huvud taget finns internet här ibland.

Bilderna över är inne på vårt nya rum.
Bilderna inunder är på trapphuset.

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards