linavictoria

Alla inlägg under november 2014

Av Lina Johansson - 30 november 2014 22:21

Idag är det första advent och jag och Isak har varit i stugan och sedan bakat pepparkakshus!
Mamma har lagat god mat!
Nu har men verkligen fått lite jul känsla!

Från och med idag kan man även rösta på överums lucia! Här är en av dom vackra kandidaterna! Min bästavän Elin Karlsson!

Just nu ligger jag här och tänker på imorgon då jag har första dagen på praktiken på torget 1. Nu bor jag hemma till januari nån gång så de känns bra!
Hoppas alla här haft en vacker 1advent! Så hörs vi snart! Puss och kram!

Av Lina Johansson - 30 november 2014 22:17

Bestod av lite av varje!
Shopping på ikano som jag kommer skriva om i ett senare inlägg!
Hår färgning!
God mat som mamma och faster lagat!
Och på kvällen blev de att gå på fest med Isak och massa till där jag träffade gamla klasskompisar och gamla vänner men även nya personer.
Isak sov här efter en grymt kul kväll!

Dom två åt vänster är före och dom två till höger är efter!

Det var min underbara lördag! ????

Av Lina Johansson - 30 november 2014 22:13

Bodde jag på hotell i Linköping! Jag och min faster delade rum och mamma och min bror! Vi åt på resturang mozzarella såklart! Sedan gick vi på bio dum dummare 2 och den var jätte dålig rekommenderar inte!

Av Lina Johansson - 30 november 2014 22:09

I onsdags drog vi till Linköping ikano direkt efter skolan jag Amanda Alexandra och Olivia vi julhandlade! Så här kommer lite bilder ifrån de

Tåget i Linköping blev försenat när vi skulle åka hem! Och vi som skulle byta 2 gånger! Men då fixade östgötatrafiken en taxi till oss från Mjölby till Vadstena!

Av Lina Johansson - 30 november 2014 22:06

Bilden ovan får insperera er att läsa detta inlägg!
I tisdags åkte vi men klassen till Vildmarkshotellet i Kolmården och där fick vi information och en liten rund vandring, där har jag ju bott innan så jag visste ju ungefär hur de såg ut!

Efter det så blev det donken i Norrköping!

Sedan var vi även på scandic Frimurarhotellet i Linköping, de var ju inte alls lika intressant eftersom att jag bott där så många gånger!
Dom ska bygga ut 56 nya rum har vi fått veta??

Av Lina Johansson - 23 november 2014 22:46

Min söndag bestod av att vakna på hotell och äta hotellfrukost sedan åka runt till massa affärer för att leta/köpa vinterkläder tills när vi ska till Sälen!
Sedan handla mat och sedan hem till överum, Isak kom och vi tittade på avsnitt av en typ serie vi båda tittar på. Sedan åt vi grillat osv så himla gott! Resten av kvällen packade jag duschade jag och satt med familjen vid tvn!

Hoppas ni har tyckt om att läsa om min helg, jag har försökt uppdaterat så ofta jag kunnat! Nu blir det skönhetssömn för imorgon blir det Vadstena skolan och internatet som står på schemat!
Godnatt alla ni som läser detta hoppas ni har haft en bra helged mycket kul!
Vi hörs kanske igen imorgon vi får se. Ska försöka uppdatera ofta denna vecka!
Puss och kram skumbanan?

Av Lina Johansson - 23 november 2014 15:35

Min lördag bestod av Linköpingsstad, hockey LHC-LULEÅ, hotell, och mat på mozzarella med en annan familj!

Den sötaste innebandy klubba jag någonsin sett!

LHC vann med 3-1, det var en bra match

Kvällsmiddag blev det förstöra på favorit restaurangen mozzarella och jag behövde inte ens titta i menyn, det blev spagetti bolognese ! För er som inte vet så är mozzarella en italiensk resturang och den är min favorit resturang!

Utsikten från hotellrummet kram??

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards