linavictoria

Alla inlägg under juli 2015

Av Lina Johansson - 30 juli 2015 11:34

Igår jobbade jag med Isak i affären i ukna! Vi packade varor och hjälpte till med kassa osv..

Inatt har jag sovit hos Isak, igår lagade vi mat och på kvällen åt vi chips och dipp med gurkstavar!

Idag ska vi tillbaka till stugan jag saknar min lilla Vove! ??

Av Lina Johansson - 28 juli 2015 09:03

Igår (Måndag) packade vi för en vecka i stugan. Medans vi packade så låg Elvis på högsta trappsteget och tittade på myror På trappsteget inunder honom, någon gång försökte han även att äta upp dem men de var "lite" snabbare än honom!

Av Lina Johansson - 26 juli 2015 15:52

Idag åkte vi ut till ryvenäs och grillade korv och bara hade det bra.

Första gången Elvis såg så mycket vatten och så fick han åka bak i buren själv. 

Här inunder är lite bilder från Ryvenäs!                                        

Av Lina Johansson - 25 juli 2015 21:56

Igår (fredag) så jobbade jag min sista dag denna sommar.
Först 4 veckor på Norden vilket var kul eftersom att chefen sa att jag bara kunde höra av mig om jag ville jobba på lov osv!!
Sedan nu 3 veckor på överums vandrarhem där jag här haft hand om frukost och städat vandrarhemsrum och hotellrum, har även varit med på hushållsnäratjänster och sedan jobbat med svenska dagsresor, lärorika veckor!

Men från och med nu har jag 4 veckor sommarlov! Ska bli så skönt även om vädret är dåligt!

Nästa lördag den 1 får vi tillgång till lägenheten ska bli väldigt kul och lärorikt att bo nästan helt ensam, och de känns så mycket bättre nu att veta Att jag ska bo i Linköping, närmare hem och slippa Vadstena! Ska bli så bra tror jag!

Av Lina Johansson - 21 juli 2015 22:05

Har plockat en stor skål med hallon idag, fast det finns massa kvar fast de e klart de kunde funnits mer kvar men jag har en valp förstår ni som älskar hallon! Mamma och jag såg han förut när det hängde ut en gren med hallon på ur hans mun. Han slickade häcken på mina skor efter att jag hade varit ute och plockat i hallon landet!

Förut runt 7 så badade jag badkar, jag hade en blå ljusslinga i taket och så hade jag ipaden på toaletten och i ipaden visades de the vampire diaries, kan de bli bättre?
JA, det kan de.. Jag hade jätte varmt vatten med mycket badskum så de va varmt och skönt sen hade jag även fönstret öppet så de fläktade!
Värme behövs verkligen denna sommar!

Just nu.. Ligger jag i sängen och ska snart sova och har en liten sovande Elvis bredvid mig som snarkar så sött, men nu ska jag snart sova så, godnatt på er!!

Av Lina Johansson - 21 juli 2015 20:16

På sommaren äter säkert du också lite snacks så som chips och popcorn.
Här kommer ett hett sommar tips:
Ta på kött och grillkrydda på popcornen.

Det blir säkert lika gott med andra kryddor men med kött och grill kryddan blir de super! ????

Av Lina Johansson - 20 juli 2015 22:23

  

Tiden går så fort nu är du 10 veckor och har varithär hos oss i lite mer än en vecka, och växt har du också gjort det ser jag.

Älskar dig min fina hund!!



Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards