linavictoria

Alla inlägg under mars 2016

Av Lina Johansson - 31 mars 2016 00:01

Fredag: Hundvakt över natten med isak, det gick bra

Lördag: Firade påsk hos mormor och morfar fick pengar och godis och god mat.

Söndag: Firade påsk hos Farmor och Farfar med den släkten och god mat. Kollade på skogsbranden. Åkte in till stan med Isak och Lucas och Kollade på Bio.

Måndag: Åkte runt med Sebbe, Linus och Samuel hela dagen.

Tisdag: Tandläkaren och klippning. Grillade med vänner hos Olle. Åkte e22an till gamleby på kvällen och Olle tappade ratten och vi fick bensin stopp.

Onsdag: Isak väckte mig vid 11. Vi Jobbade på Ica från 12 till 14 och plockade varor. Åkte till Olle sedan överum sedan gamleby.

Av Lina Johansson - 25 mars 2016 18:18

Fredag 18 Mars: Spenderades med vänner ute i Öndal.

Vi grillade och badade. Det var jag, Isak, Emil, Alma, Melanie, My, Andre, Zander, Erik och Olle såklart. 

 

Onsdag 23 Mars: Spederades med Gabriella, Herman och Mikaela. Vi åt tacos kollade film och sedan sov vi hos Gabbi. Kvällen var jätte bra och vi hade roligt.

     

Tordag 24 Mars:

Grillning och bad ute hos Olle i Öndal igen. denna gången var det jag, Isak, Emil, Zander, Melanie, My, Albin och Olle såklart.

Maten blev perfekt och det var sjukt mysigt att bada badtunna med underbara vänner!

Vi kollade även på Olles 3000 grisar runt 22 på kvällen:D             

Har helt Underbara vänner <3


Av Lina Johansson - 25 mars 2016 17:59

                                                 

Av Lina Johansson - 25 mars 2016 17:37

Nu kommer bilder ifrån Åre de jag har på mobil. Bilderna kommer nu komma åt olika håll men jag kan tyvärr inte ändra på dom då bloggplatsen inte har en sådan funktion så ni får helt enkelt vända på mobilen eller dator skärmen :D ;)


Resan börjar: 

     


Framme på Åre station:

       


Mat från hela resan:

   

       

      

Isladshästarna på praktiken:

     

Jobbet:

       

Toppen av skutan:

     

Åre stad:



   

Jag och Gabbi:

       


Sista bilden

 

Ursäkta igen för vändningen av bilderna


Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards