linavictoria

Alla inlägg under maj 2015

Av Lina Johansson - 29 maj 2015 16:15

Som några av er redan vet så bodde jag på Vadstena camping från onsdag till Fredag med mormor och morfar.

Vi hyrde en villa vagn som  var jätte fin, vi åt god mat och bara hade det bra.

Det var kul att dom kom och hälsade på och vi hade jätte kul. Så tack för det Mormor och Morfar.

Bilder på tiden där!!                                


Av Lina Johansson - 25 maj 2015 22:22

idag har jag haft skola som vanligt, jag har hunnit göra klart 3 uppgifter och nu har jag bara något kvar att göra.
Efter skolan idag har jag även plockat ut allt ur mitt rum i Vadstena och städat osv.. Nu är det helt tomt, känns skönt men man saknart också lite!
Nu ska jag sova och vänta på morgon dagen då jag ska upp 05:40 och tåget går 06:13 som vanligt! Godnatt på er!

Av Lina Johansson - 24 maj 2015 22:02

Igår åt vi på pizza hut i heroncity, Stockholm.
De andra åt pizza?, men ni som känner mig vet att jag älskar bolognese?!!
Det var super gott!

När vi kom hem till hotellet innan klockan 9 så satte vi oss i en stor soffa i lobbyn och tittade på Eurovision songcontest, Sverige var helt klart bäst och det bevisades ju i slutet!!??

Av Lina Johansson - 23 maj 2015 17:47

Idag har jag åkt bil i ca 3h till Stockholm. Vi har gått i affärer och shoppat, ätit mat och nu ligger jag i sängen på hotellet, vi bor på scandic kungens kurva.

Jag har nyss duschat och sedan ska vi till heroncity och äta på restaurang (pizza hut) ska bli så gott!?

Efter vi varit och ätit ska vi se på Eurovision, och bara ha det bra! Här är lite bilder ifrån dagen och så, kram

Nu kommer bilder på det jag shoppat idag.. En bikini!!
Är så sjukt nöjd det är jätte fin!!??

Av Lina Johansson - 23 maj 2015 17:40

Tänkte nu skriva lite om veckan som gått.. Jag har pendlat hela veckan och det har gått bra fast har varit ganska trött där av att jag inte bloggat så mycket..
Jag har åkt 6:13 och varit framme ca 9 varje morgon, hem åker jag 14:44 oftast och är sedan hemma 17:19!
Men allt detta är så mycket bättre än elevhemmet!!
Kram

Av Lina Johansson - 19 maj 2015 21:17

Just nu ligger jag i sängen och tänker. Har varit hemma hela dagen eftersom att jag var ledig idag, så idag har jag lagat mat till familjen och pluggat hemifrån, har även spelat lite CS go.


"I'm so sick of love songs so tired of tears" så går refrängen på låten jag lyssnat på idag. Tycker det är väldigt bra eftersom att man hör bra vad han sjunger låten har även ett skönt "dunk". Lyssnade även på den när jag var liten. Här är länken till låten: https://www.youtube.com/watch?v=mqvvaOQWsBM


Aja nu ska jag sova eftersom att jag har TRE Nationellaprov i matte imorgon, ska med tåget vid 6 så blir att gå upp tidigt, Puss och Godnatt   

Av Lina Johansson - 17 maj 2015 22:11

Jag älskar söndagar eftersom att man fortfarande har helg och kan träffa folk.
Jag hatar söndagar för att jag vet att imorgon är det skola och fem dagar kvar till helg.

Just nu.. ligger jag här i sängen och tänker på veckan som kommer.
Jag tror aldrig det har känt såhär bra på en söndag på ett bra tag...för idag vet jag att jag kommer hem igen varje kväll och sover i min säng och kan vara nära de jag tycker om. Alla andra söndagar detta år har det varit jobbig att ligga här och veta att jag skulle åka upp till Vadstena och inte komma hem på 5 dagar, vara borta ifrån det mesta och bo ensam!

Denna vecka som kommer nu är min första vecka som pendlare så det ska bli intressant och dyrt.
Jag ska åka med tyget vid 06:13 imorgon och är framme i Vadstena ca klockan 9. Jag slutar skolan vid 4 och är hemma 19:19 i morgon kväll. Jag ska alltså pendla ca 3h dit och 3h hem men det kommer bli så mycket bättre.

Jag kommer skriva ett nytt inlägg här på bloggen senare om hur allt har gått så ni får läsa vad jag tycker om mitt pendlande och hur det går i skolan och så nu.
Nu är det ca 2h kvar på denna vecka hoppad ni har det bra och sover gott, godnatt!!??

Av Lina Johansson - 17 maj 2015 21:59

Igår testade jag en lite nyare Ben & Jerry's smak, så här tyckte jag?!

Smak: Den ska smaka kanelbullar MEN tyvärr smakade den mer pepparkaka. Blev lite besviken eftersom att det står kanelbulle och så smakar den inte som kanel bulle.

Smaken var först ganska spännande och god men när jag ätit några skedar så blev det en jobbig smak. Så jag kunde tyvärr inte äta upp hela glassen även att det var en liten förpackning, en sån som kostar 25kr i GB glassboxen!

Om du köper den lilla rekommenderar jag att du delar den med någon/några eftersom att smaken blev för mycket.

Utseendet på förpackningen: 9/10
Smaken på glassen (första intrycket): 8/10
Smaken på glassen (efter ett tag): 2/10

REKOMMENDERAR INTE!!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards