linavictoria

Alla inlägg under september 2015

Av Lina Johansson - 29 september 2015 22:41

Jag tänkte skriva lite om hur det är att bo själv och vad jag blivit bättre på och så. Tänkte även avsluta med dagen idag


Blivit bättre på:

-Att städa många tänker nog men va kunde hon inte städa innan och de som tänker det är dom som bor hemma hos sina föräldrar för det är så himla mycket mer än bara plocka på rummet och damsuga. Tycker jag har blivit bra på att städa och ha det fint.

-Igår tvättade jag 4 maskiner med tvätt och det gick jätte bra med allt som ingår. Torktumlaren gick jätte bra hänga upp tvätten gick fort och bädda i nya lakan, var så skönt att krypa er i nybäddade lakan igår när jag visste att jag tvättat dem själv ch torktumlat dom.

-Jag känner så många som inte ens kan koka potatis. Men jag kan laga lite komplicerad mat som jag lärt mig laga av mina föräldrar som lagar jätte god mat. Jag kan laga korvstråganoff soppor och spagetti även hemagjorda såser så som beanesås.

-Diska och sånna saker

-Nogare med min hygien, borsta tänderna och duschar ofta och ordentligt. Badar även badkar ofta.


Religionsprov idag sedan har jag även varit på teori lektion där jag lärde mig om olyckor och miljö bland annat. 

Imorgon ska jag åka hem eftersom att vi har lovdagar torsdag och fredag! kram på er!!

Av Lina Johansson - 28 september 2015 19:12


Idag fick jag min micheal kors väka som Alexandras mamma köpt åt mig!!    

Av Lina Johansson - 28 september 2015 18:52

             

Av Lina Johansson - 27 september 2015 20:33

Här är massa nya bilder på lägenheten..                                                    


Av Lina Johansson - 27 september 2015 20:22

Denna vecka har det inte hänt något speciellt, skola som vanligt måndag-onsdag, sedan på onsdagen åkte jag hem.

PÅ tisdag kvällen var jag på min första teori lektion som handlade om bilen och om lastning och så lärde mig mycket, teorin var ca 2h lång men det var intressant så det gick bra. Ett steg närmare körkort!!


Av Lina Johansson - 21 september 2015 20:34

 

Av Lina Johansson - 21 september 2015 20:07

Igår söndag var jag och familjen och Isak i Linköping för att shoppa lite

Jag fick 5 plagg av mamma och pappa:


¤ Jacka från Newyorker (400:-)

¤ Jeans från Bikbok (199:-)

¤ 3 par trosor från GinaTricot (3 för 149:-)

         

på kvällen gick jag och isak på 3d bio!  




Av Lina Johansson - 20 september 2015 21:22

Min lördag bestod av korvgrillning i skogen med Familjen, solen lyste och det var jätte bra väder. Jaaa.. Elvis tyckte till och med att det var badväder så han hoppade i en pöl mitt i skogen och tog sig ett dopp :D

Han har blivit ganska stor nu så tänkte lägga ut fyra bilder på honom ifrån lördagens korvgrillning. Älskar min hund!! <3

       

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards