linavictoria

Alla inlägg den 1 september 2015

Av Lina Johansson - 1 september 2015 07:02


Idag fick jag gå upp lite tidigare än de andra dagarna, jag gick upp 05:50.
Detta berodde på att de ska bygga om min närmaste hållplats (Tannefors center) så jag var tvungen att gå till en annan (vetegatan) så jag gick lite tidigare eftersom att jag inte visste hur lång tid de tog att gå dit, får absolut inte missa den bussen.
Här i Linköping regnar de och är ganska kallt faktiskt.
Just nu.. Sitter jag inte på kundtjänst på resecentrum i Linköping.
Min pendel går 07:16 och jag var här 06:46.
Sedan ska jag bara byta till buss igen men det går väldigt bra att pendla här ifrån, älskar att åka buss och pendel så de går bra! ??
Jag ska försöka att posta ett inlägg om vad jag köpte på Ullared och om hur det ser ut i min lägenhet! Vi får se när de blir! Kram

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards