linavictoria

Alla inlägg under april 2014

IRL

Av Lina Johansson - 30 april 2014 10:09

In real life med klassen..

Kisses -A

Av Lina Johansson - 29 april 2014 21:17

Just nu ligger jag soffan och tittar på tv med mamma!
Efter att ha städat i stugan och packat!

Bilder finns längre ner :*

Kisses -A

Av Lina Johansson - 29 april 2014 11:34

Igår va jag has tandläkaren och massa skit hade ävebn nationella prov i fysik de va 5 i hela klassen som klara labbredogörelsen och jag va en av dom! Stolt!! :*
Eftersom att sjuorna har prao och åttorna har sigma i Stockholm, Så är vi själva i högstadiet och har typ inga lektioner eftersom att typ alla lärare är med åttorna! Så igentligen slutar vi vid 10 i 4 idag men vi får sluta innan 2! Idag har vi även haft hjärt och lung räddning HLR!

Kisses -A

Av Lina Johansson - 27 april 2014 21:58

Mitt lov har varit underbart med underbara vänner! Linköping och överums häng! I detta inlägg tänkte jag skriva om mitt lov och min helg! Vi kan börja med påsk som började lite rörigt och fortsatte sedan lite med släkten! Har även varit lite sjuk eller har varit förkyld och haft svullna lymfkörtlar med der är bättre nu. Har även varit i linköpings simhall och gått på stan! Marknad i gamleby och varma och sena kvällar i överum! I helgen har jag sovit hos isak och sedan har elin sovit här vi har haft mys och solat och varit i stugan! Idag har vi även ättit pizza och nu har jag precis ätit cheesecake med citron och passionsfrukt och nu ska jag snart sova, innan jag ska till tandläkaren imorgon! Om ni vill se lite bilder så bläddra ner.. puss

SIMHALLEN

LINKÖPING

SOLAT

SLEEPOVER HOS ISAK

MARKNAD

FIN BESÖK

HELGEN MED ELIN

Mammas och pappas underbara cheesecake får avsluta detta inlägg!


Ha de bra allihopa!!


Kisses -A

Av Lina Johansson - 27 april 2014 01:04

Kisses -A

Av Lina Johansson - 26 april 2014 17:58

Idag har jag hjälpt mamma och pappamed att laga mat! Vi skulle fha gäster ikväll så här kommer lite bilder:*

Så! Nu ska jag ut med brudarna och boysen och ragga lite på fiskar XD
Nej men puss på er!




Kisses -A

Av Lina Johansson - 26 april 2014 00:29

Aha igår va de marknad i gamleby jag va me isak elin emma och lucas! Jag köpte bara massa onödigt! Lite bilder längre ner

Och chips har inga bilder på dom men skit samma

Ett skit snyggt armband!




De va min fredag typ förutom kvällsmys i torsdags med katt och imorse också!

I torsdags innan sovdax

Igår morse!

Har även varit på vallonrock ikväll har en video får se om jag kan ladda upp den! Kram och puss



Kisses -A

Av Lina Johansson - 24 april 2014 21:32

Filip

Lammen

Nu ska vi mysa ner oss och titta på hrm till midgård och äta olw hjärtan innan vi ska sova!


Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards