linavictoria

Alla inlägg under september 2014

Av Lina Johansson - 28 september 2014 21:26

Idag kom pappa hem ifrån England och hade köpt OPI nagellack till mig!

Ett lila?

Ett mint grönt?

Ett glittrigt ?

Ett brun/koppar färgat

Alla dom fyra var ju då i winter 2014 exclusive collection!
Älskar min pappa ????


Kisses -A

Av Lina Johansson - 28 september 2014 21:21

Hej alla jag vet att jag varit dålig på att blogga men här kommer ett efterlängtat inlägg!
Som alla säkert vet så har jag och min klass varit på våran första resa, vi åkte runt Vättern på tre dagar, och sov en natt på ett vandrarhem i Hjo och en natt på ett vandrarhem mitt i Ombergs skogar! Vi hade otur men vädret men vi hade de kul ändå!

Kisses -A

Av Lina Johansson - 21 september 2014 21:58

Efter en underbar helg i överum med Isak vänner familj och släkt så är jag super nöjd!
Imorgon blir det att gå till skolan igen ? tagga resa på onsdag till fredag med nya klassen!

Men jag tänkte att ni skulle få se lite bilder från min helg, så här kommer dom!

Tack alla som gjorde min helg underbar!??
Kisses -A

Av Lina Johansson - 16 september 2014 14:32

När man ligger hemma och är sjuk så kan de inte bli bättre än när killen kommer med dehär

Och pussar!! Jag älskar honom???
Kisses -A

Av Lina Johansson - 16 september 2014 14:28

Förra veckan hade jag nollning så här kommer lite bilder på de!

Kisses -A

Av Lina Johansson - 16 september 2014 14:26

Här kommer lite bilder från min vecka utomlands!

Underbar resa!!
Kisses -A

Av Lina Johansson - 16 september 2014 14:17

Flytt till Vadstena

Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards