linavictoria

Alla inlägg under juni 2015

Av Lina Johansson - 28 juni 2015 22:07

I fredag drog min familj till stockholm och bodde på hotell en natt och åt gott, badade och hade det bra. Vi besökte även en Hemlig plats där vi fick träffa många! Ni får veta den 12 Juli!!


I lördags åkte jag,lucas och Isak hem till isak och gick på stensnäsfesten sedan sov jag hos Isak. 


Idag söndag åkte jag Isak och Lucas och fiskade i Ån, vi fick en aborre.


En underbar helg ni kommer förstå den 12!

Under här finns några bilder ifrån helgen!        

Kram!

Av Lina Johansson - 28 juni 2015 19:30

I detta inlägg tänkte jag förklara hur man gör en sådan tröja: (bilderna är lite dåliga men ändå)     Börja med att välja ett par leggins som du inte behöver längre i mitt fall tog jag ett par vita me dragkedja nertill som var försmå.

Lägg de sedan som bilden här  

sedan ska du klippa som denna bild:  

Från hennes linje till hennes andra fingrar (bilden är alltså där man ska ha stjärten igentligen)

Hålet du klipper där ska du ha hovet och det som var ben blev nu armar.


Här är fler bilder på resultatet.          


Av Lina Johansson - 26 juni 2015 21:55

hela denna vecka här även den bestått av jobb.. 7-16:30.
Fast denna vecka har varit bättre än de ändra eftersom att morfar har jobbat på samma jobb två dagar, mormor skickade ne jätte goda saker, biskvier, bullar, muffins. Morfar bjöd på glass.
I onsdags kväll var jg även i ryvenäs och åkte obrien som är en stor platta men åker efter båt, åkte med Yvette och Adam! Grymt kul var det!
Då blev även första doppet gjort lite sent eftersom att jag varit sjuk hela våren typ. (Förra året badade jag 20 mars)
Hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha!

Av Lina Johansson - 21 juni 2015 21:38

jag skrev ju ett inlägg om Sverige då jag skrev nackdelar osv trodde jag var ganska tydlig i de inlägget att jag inte ville ha massa kommentarer om vad andra tyckte.. Ändå fick jag kommentarer av någon som kallade sig demokraten eller nått så dant!
Så nästa gång demokraten kan du ju skriva ditt namn i rutan och stå för din åsikt!
Tack för mig :D

Av Lina Johansson - 21 juni 2015 14:41

I detta inlägg tänkte jag skriva några saker jag längtar till, börjar med de närmaste.


27 Juni (6 dagar): STOCKHOLM igen,  träffa ******. Än så länge är det HEMLIGT

6 Juli (15 dagar): STOCKHOLM tredje gången, HEMLIGT!

1 Augusti (41 dagar): Får tillgång till lägenheten!!

12 Januari (205 dagar): Fyller 18, och ska ta bilkörkort och, tatuera mig(kanske)!

Av Lina Johansson - 21 juni 2015 14:31

I torsdags så åkte familjen, min faster och farbror och isak till våran sommar stuga fÖR att fira midsommar tillsammans. Så vi sov i stugan Torsdag till midsommarafton och på midsommarafton åt vi sommar mat och grillade! På kvällen kte jag isak albin emillie och emil till överum för lite party hos wilma vilket var trevligt ca klockan 2 åkte vi hem därifrån och isak och jag åkte då till honom och sov där, gick och la oss runt 3. Lördagen så vaknade vi vid ca 12 och sedan duschade vi och åkte ut till min stuga igen där vi åt god mat och på kvällen kom emil och emillie så vi åkte lite fyrhjuling. Idag åkte vi hem så nu tänkte jag läga ut lite bilder ifrån midsommarhelgen!!              

Av Lina Johansson - 19 juni 2015 11:20

Igår fick jag sommar present av min chef!

En jätte fin kött termometer som blir perfekt nu när jag ska bo själv, tack Roger!

Av Lina Johansson - 16 juni 2015 22:16

DETTA INLÄGG HANDLAR OM VAD JAG TYCKER OM RASISM OCH OM SVERIGE ÖVERHUVUDTAGET, VILL INTE HA NÅGRA DUMMA KOMMENTARER PÅ DETTA FÖR DET ÄR MINA TANNKAR OCH JAG VILL JUST NU INTE HÖRA DINA! Så om du inte tål detta så sluta läsa redan nu!

Okej nu är det såhär: jag är så himla trött på Sverige.

Sverige kan inte ens stå upp för dig själva, de som kommer hit kan bestämma att vi inte får sjunga nationalsången i vissa sammanhang eller vifta med VÅRAN egen flagga.

De som kommer till vårat land kan ändra namn på våra färger på Färgfabriken. Det får inte hela ljusbrun mörkbrun och hudfärgat eftersom at tyget som heter hudfärg har våran hudfärg och inte deras.. MEN är det då så j*vla konstigt alla i vårat land som föds här har denna hudfärg. Vi kan ju inte kalla svart våran hudfärg för vi är ju inte svarta eller hur?

Det tas bort delar av kalle ankas jul eftersom att Dockan inte stämplades med OK eftersom den hade blivit fel gjord.

De tar bort delar av Pippi Långstrump eftersom att hon säger min pappa är negerkung, förstår ej varför det ska tas bort för att Pippi säger de ju på ett stolt sätt.

Just denna veckan så har även alla vi här som betalar skatt betalat ett bröllop på 9 miljoner kronor, det var de mycket pengar gick till.. Ett bröllop som vi inte ens får vara med på utan vi får sitta hemma i sidan och titta på de. Jovisst det är fint att titta på och det är ändå våran kunga familj men där lägger ni energi och pengar på fel sak.

Förra veckan hände även nått hemskt som har skakat många här i Sverige och inte minst nära och kära till Lisa Holm, den 17 åriga flickan som förmodligen blivit mördad av två kille ifrån Lettland eller Litauen, om det nu är så här att de va de som mördade henne så skulle detta aldrig hänt.. Om vi inte tagit in ifrån andra länder. Eller man ska aldrig säga aldrig för det finns sjukhuven som är svenska med.

Sverige har även problem med feminism eftersom att tjejer får mindre lön än killar.. Vi har ett parti som är imot detta, fast de finns även de
Länder som har det värre som när vi var i Lettland vi fick inte gå i kjol osv för då kunde någon äcklig gubbe komma fram och göra vad de vill. Så i vissa länder får man skylla sig själv om man bli våldtagen eftersom att man kanske hade klänning på dig.. Då på så sätt är ändå Sverige bra men inte helt okej.

Jag har iaf bestämt nu att jag ska flytta utomlands när jag blir stor!!

Om vi kom till något av arabländerna och började bestämma skulle vi mördas på olats och sedan skulle de bli krig. Glöm inte Sverige, vi är ett land, vi ska vara stolta över att vi är vi och inte låta massa andra komma och bestämma!!

(Nej jag är inte rasist, tycker bara att vi borde minska antalet invandrare.)

Låt vårat land vara Sverige!! Bye bye

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards