linavictoria

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Lina Johansson - 10 juni 2015 21:52

Idag den 10 juni 2015 är det ett och ett halvt år sedan jag blev tillsammans med denna fina kille.

Vi har delat mycket tillsammans under den här tiden och jag älskar dig Isak ! ???

Av Lina Johansson - 10 juni 2015 21:50

jag jobbar ju nu då.. På Norden AB i gamleby där mormor och morfar jobbat skit länge!
Jag jobbar nu där mormor jobbat i packen där jag monterar små saker och packat i kartonger...

Flera tusen skruvar har jag packat nu under tre dagar och ca 1000 dörr pelare. Men de är kul

Jag tänkte även skriva och TACKA MORMOR OCH MORFAR i detta inlägg eftersom att jag fick en jätte söt blomma med en 500kroners sedel i av dom igår eftersom att jag slutat skolan! Blomman står nu väldigt tjusigt under min lampa titta bilden under! Så tack så mycket, kram

Av Lina Johansson - 10 juni 2015 21:46

Jahopp som ni alla säkert vet vid dehär laget så har jag ofta urinvägsinflammation..

..Och nu var det dax igen....
Fast denna gång ännu värre.

Det började med att jag var kissnödig hela tiden så jag gick på toa stup i kvarten och det gjorde jätte ont, så jag tänkte då aha nu va det dax igen.. Men nånting var annorlunda..

efter varje gång jag kissade så gjorde de bara ondare och ondare och tillslut började de göra ont i magen och i ryggen där njurarna sitter..

Jag gick på toa och märkte att kisset var blandat med blod, usch när jag tänker på de mår jag dåligt..

Vi ringde till esplanaden och sedan åkte vi in. Där fick jag kissa i en mugg osv..

I vanliga fall brukar jag bara ha vita blodkroppar i blodet när jag har urinvägsinflammation men nu var det blod i med..

Jag fick behandling mot en KRAFTIG URINVÄGSINFLAMMATION! Och jag fick förklarat för mig att det blöder eftersom att det har spridits upp till njurarna så de skadas.. De ä inte så farligt som de låter

Men idag när jag nu redan tagit 6 tabletter så mår jag mycket bättre och de nästa smärtorna är borta son tur vad nu när jag jobbar och allt!

Tänkte bara att ni kanske ville veta hur jag mådde! Kram

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards