linavictoria

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Lina Johansson - 3 juni 2015 22:41


Ja idag kan man verkligen säga att jag har haft otur hela dagen.
Allt började redan när jag skulle åka imorse:
?tåget skulle avgå 06:13 kom 06:17
?När vi väl började åka gick det knappt framåt för att det var ett gammalt tåg som inte kunde köra när de va halt.
? Kom där av 40 min sent till Linköping.
? Missade pendeln fick ta nästa
? Missade hela engelska lektionen. Och alla andra fick glass.
?gick ända till lunchen, den var stängd fick få tillbaka.
? Fick sommarjobb då jag skulle ha praktik och då var jag tvungen att tacka nej till praktiken och försöka hitta en ny plats.
? hade håla 4 timmar, ville hem men letade 1 timme efter läraren.. Tillslut fick jag gå.
? tänkte ta bussen 12:44 men då gick det ingen buss..
? fick vänta på nästa som gick 13:14.
? när jag väl kom på bussen blinkade kortet rött så fick gå till han som körde då funkade kortet.
?kustpilen skulle åka 14:11 ifrån Linköping..
? kom fram till Linköping 14:13, två min efter..
? tog tåget 16:11
? Gick och satte mig på enda platsen som fanns kvar(halva tåget var avstängt pågrund av att dörrarna var trasiga). När tåget skulle gå kom det någon som bockat plats och tog min..
? Fanns inga platser kvar så tänkte att jag satt mig i 1:klass då kom tågvärden och sa att jag inte fick sitta där.
? bytte plats igen
? Någon hade lagt sten på rälsen så dom fick gå ut och plocka bort, varav de en försening på 5 min..

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards