linavictoria

Alla inlägg under juli 2014

Av Lina Johansson - 29 juli 2014 10:39

Först stugan och titta till de lite sedan gamleby och handla och Apoteket sedan hemma resten av dagen

Kisses -A

Av Lina Johansson - 28 juli 2014 11:53

Här kommer bilderna sen jag var i stugan och i isaks stuga

Kisses -A

Av Lina Johansson - 21 juli 2014 10:39

Här kommer bilder på de jag köpte på Öland

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Kisses -A

Av Lina Johansson - 16 juli 2014 21:24

Hej alla blogg läsare, idag kom jag hem ifrån Öland!
Så tänkte berätta lite om min resa.
Vi åkte som sagt i lördags när vi åkte var vädret bra men de blev sämre.
När vi kom fram satte vi upp isaks och mitt tält, efter de började de regna!
Så de regna hela lördagen så vi satt i husvagnen och spelade spel.
På söndagen regnade de också fast då gick vi in på stan lite och tog en drink på en bar.
När vi kom tillbaka så duschade vi och gjorde oss iordning för att gå och se vm finalen på Harrys, med 500 andra mat gäster!
Så typ ett bort ifrån oss satt Måns Zermerlöv och Kevin Walker :D
På måndagen åkte vi först och åkte Go-cart på Ölands gocarts center!
När vi var klara så åkte vi in till Borgholm och gick lite på stan och shoppade, på måndagen regnade de inte så mycket, på kvällen gick vi och tittade på Victoria festen som gick på tv, sedan åt vi gelato!
Sen på tisdagen (igår) så kom det typ bara nån regnskur på eftermiddagen, så på förmiddagen spelade vi minigolf, banorna var sämst -.-
Sedan gick vi lite på stan i Borgholm och sedan åt vi på resturang som vi även gjorde på söndagen och måndagen.
Sedan idag så åkte vi hem, så här kommer lite bilder på dag för dag och kommentarer på de:

Lördagen:

Ölandsbron & fika!


Söndagen:

Drinkar & kändisar!!


Måndagen:

Go-cart, kamel, glassbaren, annanas & kiwi kula, Alcazar :D, Emil & Kevin Walker, Måns zermerlöv, regnbågar, & chips och dipp!



Tisdag:

Minigolf, himmeln ut mot Sverige, gelato igen (glass), Victoria loppet vi titta på!

Det va allt för mig för denna gång!
Hoppas ni är nöjda ses snart igen kära ni!

Kisses -A

Av Lina Johansson - 16 juli 2014 15:55

Ifredags var jag på vis med Isak Lucas andre och några till

Kisses -A

Av Lina Johansson - 8 juli 2014 13:15

Igår va jag vid stranden sedan åkte jag och min faster till Linköping och shoppade här kommer lite bilder!

Nytt skal från media markt, märke: mtu, 199kr

2 nya lådor från Ikea, 39 kr

Så fick jag även denna av min faster, den är beställd från Yves Rocher, kropps glitter.

Kisses -A

Av Lina Johansson - 7 juli 2014 13:36

Just nu ligger jag på en handuk på gräset i johnsäng, jag har inte bloggat på några dagar så tänkte börja med minst ett inlägg om dagen. Så här kommer bilder på mitt sommarlov som varit!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Kisses -A

Av Lina Johansson - 2 juli 2014 11:15

Fick jag ett brev hem, i brevet stod de att jag var antagen till Vadstena gymnasium!

Igår kom även jag och Yvette på denna sak:

Att åka två på vattenskidor samtidigt! Och de gick sjukt bra! Så om ni vill se hur det gick titta min video på Facebook ???

Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards