linavictoria

Alla inlägg under maj 2014

Av Lina Johansson - 31 maj 2014 23:36

Från fredag till idag (lördag) har jag lanat med massa folk. Bilder kommer här

Världens finaste kille :* ?


Suddiga bilder men men..

Kisses -A

Av Lina Johansson - 28 maj 2014 20:50

Idag har jag haft jätte kul vi har paddlat med gårn! Det va jag Emillie, Felicia, Julia, kim, sebbe, yvette, emil bror, marcus och Fredrik och robin! Bilder kommer här

Efter första forsen när 2 kanoter välte :)

Emillie :*

Efter att ha paddlat i ca 10 timmar osv.. tog jag en varm dusch och myste nee mig under täcket!

Kisses - A

Av Lina Johansson - 27 maj 2014 22:15

Idag har vi klättrat på ett högt berg och paddlat genom 3 sjöar! Här kommer bilder

När jag kom till överum följde isak med mig hem!

Paddlingen va jätte jobbig eftersom att det var motvind!
Men nu taggar vi för en ny dag imorgon! :* ?

Av Lina Johansson - 26 maj 2014 22:15

Idag har jag varit i skolan sedan i johnsäng med isak felli, julia, och zuzanna! Sedan blev det att äta gott
Med min älsklingen!

Måste bara säga att ni verkligen måste läsa bloggen nu dom tre sista veckorna innan skolavslutningen! :* det kommer hända mycket saker!

Sov sött kisses -A

Av Lina Johansson - 25 maj 2014 21:06

Idag har jag provat den nya fantan!

Namn: peach twist
Smak: apelsin och persika
Flaskans storlek: 0, 5 L
Kostar: ca 16 kr

Den smakar jätte gott och nu har jag verkligen en favorit läsk! ? :*

Kisses -A

Av Lina Johansson - 25 maj 2014 21:03

Idag var det även mors dag! Jag tänkte jag skulle visa vad jag och min bror gav till mamma!

2 blommor, 1 choklad ask, ett kort, ett kuvert med lotter!

Jag har världens bästa mamma :*
Älskar dig

Kisses -A

Av Lina Johansson - 25 maj 2014 20:58

I morse åkte vi hem från mormor och morfar sedan drog jag och Felicia och min bror och badade i typ 4 timmar eller nått! Solen tog lite kan man säga ! Här kommer bilder på min dag

Kisses -A

Av Lina Johansson - 25 maj 2014 20:55

Jag sov hos mormor och morfar från fredag till lördag! Vi åt gott och tog det lugnt!

Var även och badade
Min lördag

Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards