linavictoria

Alla inlägg under maj 2014

Av Lina Johansson - 12 maj 2014 22:24

Hej och hopp allihopa idag har jag varit med världens underbaraste kille fast han mådde sådär idag.
Då jag snäll som jag är gick och fixa mackor yoghurt och juice och tog upp till mitt rum vilket uppskattades! :*
min dag i bilder

Kisses -A

Av Lina Johansson - 11 maj 2014 19:47

Här kommer lite bilder och fakta om vad jag har sysslat med idag och även på min omgjorda tröja som jag har gjort själv som jag blev skit nöjd med! Så från att vara en vanilig t-shirt.

Till värsta snygga tröjan :D ?

Jag är skit nöjd! Till er där ute så ska jag bara säga attdet är skit lätt!
Och att jag kommer skriva någon dag exakt hur jag gjorde!



Kisses -A

Av Lina Johansson - 11 maj 2014 15:57

Från igår till idag har jag sovit hos isak igår va vi först ute och typ bergsbesteg ett berg ;)
Sedan åt vi tacos :D
På kvällen va vi i överum men åkte hem tidigt måde inte bra!
Sen har vi även haft film mys eftersom att igår (lördag) hade vi 5 månader! Dom bästa månaderna i mitt liv ?

aja bilder kommer här

Kisses -A

Av Lina Johansson - 9 maj 2014 23:43

Vid 15:19 tog jag isak emillie och emil tåget in till stan för att gå lite på stan osv. Så vi gick lite på stan och sedan åt vi på Acapulko (stav) kebab tallrik. Sedan gick vi till Willys och köpte massa gott till bion! Vi såg på bad neighbours den jag längtat efter fast så den är på trailern så är absolut inte filmen den har fått skit bra i tidningar men om jag skule ge den 1-5 stjärnor? skulle jag ge den ??? (3st). Den ska va en komedi men är inte rolig mer än ibland men den är väll se värd och så! Men de va de sen gick vi ut på stan och satt oss på piren! Sedan tog vi sista bussen hem!

Det var min jätte roliga kväll med mycket skoj och kul nu ska jag ta och sova.

Kisses -A

Av Lina Johansson - 8 maj 2014 22:26

Massa gott! Muppar! Har även städat och packat och snackat skype ikväll! Nu taggar vi för sista dagen innan en sjukt underbar helg!

Kisses -A

Av Lina Johansson - 7 maj 2014 21:52

Idag har vi haft 2 matte nationella och gjort massa annat skit!
Har även varit i gamleby med mamma och sedan har jag bara tagit det lugnt hemma! :*

Loka pear ice pop :* <3

Passionsfrukt och trocadero !! :*

Av Lina Johansson - 6 maj 2014 21:13

Efter skolan har jag först varit på komfan och sedan på mötet där dom tagit beslut om överumsskolan! Nu har jag fuschat och ätit goda mackor så nu blir det att ta det lugnt!

Kisses - A

Av Lina Johansson - 6 maj 2014 14:29

Köttfärssoppa och bröd

Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards