linavictoria

Alla inlägg under juni 2014

Av Lina Johansson - 27 juni 2014 22:15

Har kommer bilder på vad jag gjort den i måndags

Imorgon eller på söndag kommer ett kul inlägg så håll utkik hela tiden :*

Kisses -A

Av Lina Johansson - 22 juni 2014 12:25

Massa bilder från min midsommar

Blomma och godis jag fick av isak

Så här var massa bilder från min midsommar år 2014

Kisses -A

Av Lina Johansson - 18 juni 2014 10:29

Hej alla bloggläsare! Nu kan jag äntligen börja blogga som innan igen. Min gamla mobil s3 mini den gick ju sönder så igår den 17 juni fick jag/köpte jag en ny telefon. Så nu har jag en iPhone 4s i min hand!

Så nu kan ni börja läsa bloggen som vanligt igen så här kommer väll ett inlägg till!



Nytt inlägg:
Dom dagarna som har gått på sommarlovet har jag varit i ryvenäs med Elin Emma och Isak och några till. Första dagen så var vädret dåligt på förmiddagen! Annars har vädret varit hyfsat bra.

Men nu ska jag gå upp och packa inför midsommar mer om de kommer i nästa inlägg ?


Kisses-A

Av Lina Johansson - 14 juni 2014 16:17

Här kommer några bilder ifrån ryvenäs klassfesten igår         

Älskar er alla 9an i överumskolan 2013-2014

Kommer aldrig glömma någon av er <3


kisses -a


Av Lina Johansson - 14 juni 2014 15:59

 

                        

jag och emil,  rosorna jag gav, emillie finaste bästavän, klassen,när isak gav ros, när becca gav ros,tre sjukt fina  brudar, jag,nallar av isak och mormor och morfar, och rosorna jag fick. ca 70 rosor och 5 blommbuketter

kommer sakna min älskade klass så sjukt mycket 

Av Lina Johansson - 14 juni 2014 15:52

på torsdagen hade vi middag och så fixade vi allt  inför fredagen            

kisses -a

Av Lina Johansson - 14 juni 2014 15:46

min sista onsdag i överumsskolanså  fixadevi inför fredagen och så var vi i johnsäng       sötaste paret ever

kisses -a

Av Lina Johansson - 14 juni 2014 15:42

min sista tisdag i överumsskolan <3    

Isak och jag hade ett halv år! först åt vi gott sedan åkte vi hit och åt ännu mer gott 


kisses -a

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards