linavictoria

Alla inlägg under augusti 2015

Av Lina Johansson - 28 augusti 2015 16:24

Information om allt:
Bild
1: halk skydd till duschen
2: plåster osv
3: papperskorg
4: glas
5: bh
6: slit och släng tröja
7: Fin tröja
8: tv bänk
9: Elvis tuggleksak
10: överfallslarm
11: baka till hund
12: korv godis med anka och kyckling som smak

Av Lina Johansson - 23 augusti 2015 20:38

Efter att ha haft ett underbart sommarlov med nära och kära så lider de nu mot sitt slut...
Imorgon vid 06:13 sätter jag mig på tåget ifrån överum och åker upp mot Vadstena igen efter ett sommarlov på 3 månader...
Det bästa med sommaren 2015:
?Tjänat pengar för första gången
?ELVIS!!
?Många minnen

Det sämsta med sommaren 2015:
?Vädret i början av sommaren
?Praktiken förstörde mycket eftersom jag kunde ha fått pengar de tre veckorna.

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att orka gå upp imorgon! Ha de bra får se när jag bloggar nästa gång!??

Av Lina Johansson - 23 augusti 2015 20:32

I fredags gick jag på tåget mot Linköping 14:35, på tåget var redan Isak som gick på i Västervik, vi åkte upp till lägenheten där vi bytte om och fixade lite, sedan drog vi oss mot scandic frimis där resten av familjen bodde. Vi åt pizza och sedan drog vi oss upp mot Rixfm festival. Jag och Isak var med Olivia och Alexandra, vi träffade även massa andra!
Isak och jag tog sista bussen hem!

Lördagsmorgonen ringde isaks alarm 09:30 och då började jag fixa lite i rummet medans Isak låg och drog sig i sängen.
Sedan stekte vi ägg och så och åt frukost.
Vi gick ner mot bussen och missade den med typ 30 sekunder så vi orkade inte vänta en halv timm på nästa så vi gick in till stan vilket tog ca 20 minuter.
Vi gick på stan och tittade och shoppade massa saker som jag kommer skriva om en annan dag.
Runt 3 gick vi med familjen på resturang de va supergott.
Runt 4 åkte Isak och jag till lägenheten för att duscha.

Resten av kvällen bestod av att se artister, träffa folk och åka på tivolit!

Av Lina Johansson - 21 augusti 2015 11:51

Idag flyttar jag till lägenheten i Linköping, isak ska bo hos mig från idag till söndag och resten av familjen ska bo på frimis (hotell), den ska bli kul att se hur det går på hotellet med Elvis första gången.

Ikväll är det rixfm festival och imorgon Linköpings stadsfest har varit på de typ 7 år nu så de ska bli kul, kommer artister så som Måns Zelmerlöv, Molly Saden osv..

Blir även lite shopping imorgon på dagen..


Kommer skriva lite efter helgen om rix fm osv, sedan kommer jag även lägga ut bilder på lägenheten när jag är klar.


Vet bara inte när jag kommer skriva igen eftersom att vi ska till Telia på lördag och köpa bredband/wifi så vi får se när de funkar osv annars får jag väll blogga i skolan som börjar på måndag, längtar efter alla Fast ska träffa några av dom idag!


Nu ska jag med tåget som går 14:35 så ska packa.


Ni får ha en bra helg så hörs vi när vi hörs. kanske imorgon kanske dagen efter får se hel enkelt <3 kram Lina

Av Lina Johansson - 21 augusti 2015 11:45

                   

Av Lina Johansson - 19 augusti 2015 21:31

Idag åkte jag,mamma och Elvis med pappa till Vimmerby. Medans han jobbade så åt vi på Scan och sedan satt vi och tittade på bilar eller inte jag och mamma utan Elvis!

Av Lina Johansson - 19 augusti 2015 21:27

Igår (tisdag) åkte jag och mamma till Linköping för att köpa de sista till lägenheten.
Vi köpte tavlor, tillbringare, massa massa mat, burkar och plastpåsar osv.. Köpte även ett bord!
Vi åt fralla på maxi och hade de jätte bra!

Av Lina Johansson - 17 augusti 2015 10:00

                 

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards