linavictoria

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Lina Johansson - 9 juni 2014 22:01

Hej alla bloggläsare! Har inte bloggat på några dagar så här kommer ett inlägg!
Isak sov här från fredag till lördag vi va även med Elin och Lucas och några till.
Isöndags var jag, Isak och lukas och badade(jag badade inte) sedan hade vi moppe häng med några till.
Idag har jag varit i skolan och i loftahammar och seglat med Isak och Emillie och massa fler.
Sedan på kvällen har jag varit i stan och handlat och sedan färgat håret!
Nu taggar jag för imorgon eftersom att imorgon är det den tionde och de är inte vilken dag som hellst, mer om de kommer imorgon så läsdå! Nu börjar det kännas i magen att det bara är 3 skoldagar kvar sen smäller de:*
Ni får ha de så bra

Kisses-A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards