linavictoria

Alla inlägg under maj 2014

Av Lina Johansson - 24 maj 2014 16:55

Alla tre dagarna har jag badat och varit med Isak och igår med lucas Samuel och massa andra, och på kvällen var jag med Elin och träffade Emillie. Isak sov hos mig inatt vi vakna sent och då drog vi och badade med felicia och julia. Sedan åkte jag till tyllinge till mormor och morfar!

Våran nya bil :* kommer en visning på den sen!
Ha en fortsatt trevlig helg alla


Kisses -A

Av Lina Johansson - 22 maj 2014 22:01

Idag i skolan fick man veta vad man fick i nationella proven i matte och engelska och är ganska nöjd :D


och förresten världens bästa kille klarade sitt körkort idag! så stolt:) :*

Efter skolan som slutade halv 3 så drog jag hem och åt och sedan drog jag vid kllckan 4 till johnsäng med julia, felicia, felix, vincent, zuzanna och isak och sedan kom marcus!
Vi badade solade och åt lyxigt kom hem halv 8.

Sedan myste jag med isak tills han åkte hem! :*


Det var min underbara och sjukt roliga kväll!



Kisses -A

Av Lina Johansson - 22 maj 2014 21:50

För: glanslöst och nordiskt hår
Flaska: 250ml
Pris: ca 20 kr
Färg flaska: blå
Färg på schampot: genomskinlig blå
Luktar: som blåbär och godis
Märke: Schwarzkopf
Serie: gliss
Rekommenderar för att: den är bäst och luktar gott och hjälper mot det den ska hjälpa mot! Rekommenderar den starkt till alla hårälskare där ute :*


Kisses -A

Av Lina Johansson - 21 maj 2014 21:52

Dag har jag orgenterat med klassan i Gamleby och slutade skolan 20 i 11.
Sedan la jag mig i solen. Och vid typ 5 åkte jag till Vimmerby och tittade på fotboll! Bilder kommer här:

Kisses -A

Av Lina Johansson - 20 maj 2014 21:55

I måndags va jag på en jätte dålig teater och idag va jag på km som började med att jag vricka foten! Sen va den dagen förstörd. .. :( här kommer bilder

Världens vackraste ??

Blommor och en zebra :*


Kisses -A

Av Lina Johansson - 20 maj 2014 21:46

Har kommer några produkter jag rekommendera:

Vi kan börja med detta:

Mitt badskumm ifrån Åhléns i märket Aroma. Med doften av granatäpple och med sin rosa färg så är den underbar! Flaskan är på 100ml och kostar 29:-
Till skillnad från vissa badskumm som inte luktar som det ska och blir skum som det ska! Det gär är iallafall lösningen denna aroma badskum är mjukgörande. Och doftar som granatäpple och blir massa skum. Rekommenderar denna!

Så här kommee nästa:

Denna bodycream från palmolive rekommenderar jag eftersom att den luktar så sjukt gått och mjukgör kroppen! Kostar ca 20 kr lite olika! 250ml. Med doft av passion! :* köp den

Detta är ännu en body cream fast från dove med doften av nectarine & white ginger scent ( nektarin & vit ingefära)
Den mjukgör hyden och doften håller dig kvar på kroppen länge! 500 ml ochkostar runt 20-30 kr. Den är hhelt klart värd priset


Och sist men absolut inte minst:

Basiron från apoteket kostar 149 kr och är på 5 % hjälper imot akne och den fungerar super :) vet flera som använder den och den är helt suverän!


Det va allt för detta inlägg hoppas ni är nöjda


Kisses -A

Av Lina Johansson - 18 maj 2014 21:51

Här kommer lite fler bilder ifrån linköping och ifrån min kväll/min dag osv..

Bild ett resturang mat på mozzarella med familjen!

Bild två fick jag av emil :* så tack

Hare mitt i Linköping :*

Min frukost kommer här :*

När jag kom hem stod jag även i kiosken på fotbollen!
Sedan följde isak med hem hit och åt mat och tog det lugnt!

En sjuk underbar helg i linköping :*

Tagga skola imorgon

Kisses -A

Av Lina Johansson - 17 maj 2014 16:55

Här kommer bilder på ALLT jag har köpt och fått idag! :* ?

Nya leopard skor!
Från skopunkten
Leopard mönstrade

Nya ballerina
Från NewYorker
I färgen lila, blå, grå

Hår färg
Från lind3x i märket L'ORÉAL Paris
I en brun färg

Stegräknare
Från kell och kompani

Nya as snygga skjorts :*
Från NewYorker
Jeans färg med virkat och pärlor på

Ett skit fint linne:*
Från NewYorker
I färgen ljus rosa

Badskumm
Från Åhléns
I doften granatäpple
I färgen rosa

Mascara
Från Åhléns
Har haft en sån innan men den är typ slut, och jag fullkomligt älskar den :*

Nytt skal
Från kell och kompani
I färgen skrik rosa!

Har även köpt en jätte dyr skolavslutningsklänning med en bh och ett par skor :D

Men dom får ni inte se :*


Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards