linavictoria

Alla inlägg under maj 2014

Av Lina Johansson - 4 maj 2014 21:44

Ikväll har jag städat hela mitt rum från topp till tå! Tänkte visa mitt rum i bilder någon dag, så nu har jag iallafall städat. :)

Gottegrisen är igång igen!

Låt mig vara din soldat!

Och så världensbästa låt kommer här den jag lyssnar på varje dag i stort sett en låt jag har älskat sen i sommras som betyder mycket för mig :) jag bara älskar don't matter med akon!

Den bilden och detta inlägg får avsluta min "lång helg"
Nu ska jag straxt sova så jag orkar upp till skolan imorgon nu är det inte långt kvar 6 veckor bara!

Aja godnatt


Kisses -A

Av Lina Johansson - 4 maj 2014 21:33

Jag har en hudkräm som jag verkligen måste rekommendera!

Denna hudkräm som återfuktar och mjukgör torr och kännslig hud är i från apoteket! Flaskan är på 200 ml och kostar 55 kronor. Den är oparfymerad och har ett fettinnehåll på 35%. Man ska smörja med den regelbundet och man ska vara extra noga efter man t.ex har badat i klor. Fast jag smörjer inte regelbundet jag smörjer när jag känner för de!

Min reflektion: den ska ju återfukta och det gör den verkligen den ska ju även mjukgöra och det gör den också!
Attfettinnehållet är 35% det känner man verkligen när man smörjer in den känns det som smör så den är jätte bra! Även tuben är bra att hålla i och att ta ur!

Här kommer en innan och rn efter bild:

Innan

Bilderna blev inte så bra men jag tycker även att huden blir glänsande och ser lite oljig ut!
Den är helt klart värd sitt pris och jag rekommenderar deb starkt!

Tack för mig! Kisses -A

Av Lina Johansson - 4 maj 2014 13:41

Hela min helg ifrån fredag till idag (söndag) har jag varit i stugan med familjen och isak! Vi har åkt moppe, fyrhjuling, fiskat, och tagit det lugnt!
Här kommer lite bilder på min helg! !

Kossorna

2 av mina 4 fiskar :D

Bilden talar

Vs & babylips <3

Eld mys igårkväll!

Det var min underbara helg!
Kisses -A

Av Lina Johansson - 3 maj 2014 14:13

Torsdag till fredag var jag och min familj och mina kusiner och mormor och morfar på hotell post i oskarshamn och hade massa med mys! Här kommer lite bilder

Kisses -A

Av Lina Johansson - 1 maj 2014 14:31

Här kommer lite bilder på de jag fått av elin och isak! Och lite fakta om dom! Vi kan börja med det jag fick av isak:

Midnight dare!
Midnight dare har doften raspberry (hallon) och sandalwood (vet inte redigt va det är).
Det är asså en victoria's secret på 250ml!
I midnight dare är det även aloe vera, som är bra för huden.
Made in U.S.A

Jag har även 10 till vs jag tänkte skriva lite om!

Strawberries & champagne! Är min första vs dom jag köpte innan sommaren när jag va på rhodos! Den är med doften vilda jordgubbar och champagne. 250 ml

Endless love!
Sen har jag även endless love med doften appelblossom (äppelblomm) & ylang ylang! 250 ml

Aqua kiss!
Med doften rain-kisses fressia & daisy. 250 ml. Som jag fått av isak! Älskar den:*

Pear glacé!
Som har doften sugared pear & casaba melon ( päron och melon)
250 ml ! Fått av elin

Love spell i body mist och body lotion! Har doften cherry blossom & peach! (Körsbärsblomm & persika) jag tycker även att den luktar fanta! Dom 2 är i 60 ml !

Sush a flirt!
En body mist och en body lotion! 60ml.
Med doften starfruit & white orchid (stjärnfrukt och vit orchide! Båda är i 60 ml.

Pure seduction!
Sist men inte minst 2 st pure seduction med doften red plum & freesia! (Röda plommon och nått)

Så de va alla mina vs!

Sen kommer det jag fick av elin!

Två baby lips!

intense care


Har runt stift

Mint fresh

Platt stift

Och här är mitt gamla

Peach kiss!
Med platt hudfärgat glittrande stift!



Så de va allt för mig hoppas ni är nöjda! Det tog ett tag.

Kisses - A

Av Lina Johansson - 1 maj 2014 10:16

Vid 4 åkte vi till gamleby och firade min faster som fyllde 40. Det blev massa god mat och och passionsfruktsmos och hallonmos tårta! :*

Sen vi tio över tio tog vi bussen till Överum och då gick jag till gårn och va med isak pch lucas ! Utav isak fick jag även en ny sak som jag kommer skriva om i nästa inlägg! :*



Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards