linavictoria

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Lina Johansson - 2 juni 2015 21:50

Idag gjorde vi i klassen ett besök på Vadstena golfklubb där vi lärde oss lite om golf.
Vi fick även prova spela lite, skjuta ut bollar och putta osv.. Det var kul mer ruskigt svårt men tillslut fick jag till de!
Så på Vadstena gymnasiet lär vi oss mycket blandat!!

Sedan kom pappa dit och hämtade mig och vi åkte direkt till Tannefors i Linköping där min barndoms kompis bor i egen lägenhet eller ja hon hyr ett rum i en lägenhet. Så jag var där och tittade de va så mycket bättre än elevhemmet och det kändes bra!
Så jag tror jag tänker flytta in hos henne, hon är trevlig och jag tror vi kommer ha kul tsm!

Hon åkte med oss hem till överum och resten av kvällen har jag bara pluggat... 2 redovisningar och 1 prov och slutar skolan på torsdag! Så nu kör vi, längtar så efter sol och bad inte för att det ser ut att bli så mycket av de i sommar men vi får hoppas vädret slår om ganska så snart!

Jag är förkyld, ont i halsen och huvet så nu ska jag sova! Godnatt!!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards