linavictoria

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Lina Johansson - 23 april 2014 15:53

Här kommer det efterfrågade inlägget om mitt babylips! Förstår inte redigt va jag ska skriva om men men!

Jag har i allafall det lila med orange text den heter PEACH KISS och har smaken persika! Det smakar och luktar verkligen persika tycker jag!
Själva sticket är brun orange med glitter i. Så det blir en ganska naturlig färg som är lite glänsande!

Jag tipsar verkligen det är en produkt som jag skulle köpa fler av!
Det blir väldigt mjuka läppar av det! Eftersom att baby lips ska vara mjukgörande och återfuktande så håller det verkligen förväntningarna!

Saker ni kanske inte visste om babylips:

*Att det innehåller solskyddsfaktor 20.
*Babylips håller även dina läppar mjuka i upp till 8h.
*babylips är ifrån märket MAYBELLINE new york.
*gjort i frankrike
*finns på h&m för 30kr.

Jag är jätte nöjd och älskar de!
:*

Hoppas ni är nöjda!   
Kisses -A

Av Lina Johansson - 23 april 2014 15:21

Nu har jag precis bakat färdig mina muffins! Så jag tänkte lägga ut lite bilder på före och efter och sedan receptet så här kommer de!

Före

Efter

ca 12-14 muffins
*4 dl vetemjöl
*3 dl socker
*2 1/2 tsk bakpulver
*1/2 tsk salt100 g smör, rumstempererat
*2 dl mjölk
*2 ägg
*2 tsk vaniljsocker
Gör så här:Sätt ugnen på 175 grader.Sikta ihop mjöl, socker, bakpulver och salt i en bunke tillsammans med smöret.Slå på 1 dl mjölk och rör smeten slät.Vispa återstående mjölk, ägg och vaniljsocker i en annan bunke.Blanda ner äggblandningen i smeten.Häll upp i muffinsformar. Grädda i mitten av ugnen ca 20-25 minuter.





Min recension: jag tyckte att de ett skit lätt recept och snabbt att slänga ihop! Det tog typ en halv timme från att jag började tills jag tog ut dom ur ungnen!Så ett smidigt rrecept måste jag säga!
Receptet får 9/10 ?





Kisses -A

Av Lina Johansson - 23 april 2014 10:35

Jag vaknaför ett tag sedan och tittade insta, bloggen, fb, snap och kik och de hade inte hänt nått speciellt. Så jag blev rast lös så jag titta på nya avsnittet av the vampire diaries!

De är då sjukt himla bra! Jag älskarT
Men nu ska jag gå upp och göra frulle och sedan chilla och städa lite!


Kisses -A

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards