linavictoria

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Lina Johansson - 5 juli 2015 19:21

Sommaren är nu här och jag har badat och varit men underbara människor.

I lördags åkte jag till mormor och morfar och sv där, vi badade i två sjöar och har haft det bra!           

Av Lina Johansson - 5 juli 2015 19:17

Ja som rubriken lyder så var det sista dagen i fredags på Norden AB, sista veckan fick vi glass oc tårta, jag fick även mtt löne besked då jag blev redigt glad eftersom att det var en stor summa pengar! (i mina ögon).

Känns lite tråkigt att inte gå dit veckan som kommer efetsom att jag har haft kul med människorna där och det var helt klart värt pengarna. 

Imorgon har jag första dagen på praktiken på Överums Vandrarhem så kommer blogga något om det denna veckan som kommer. 

   

Fick även denna blomma av mamma och pappa eftersom att jag har varit så duktig <3  

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards