linavictoria

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Lina Johansson - 21 april 2015 18:59

Vi hade varit så duktiga i skolan så vi fick tårta av lärarna!

Min outfit!!

Jag Sara och Alex påväg till Linköping!

Av Lina Johansson - 21 april 2015 11:44

Igår vid klockan 15:14 åkta jag sara och Alexandra ifrån vadstena imot Linköping med buss och pendeln. När vi kom till Mantorp tog elen slut du var klockan 16:00, ågon hade kastat grenar på el ledningarna över tåget så dom hade gått av. 

Vi satt där och väntade på ersättnings buss 1h och 15 min tog det innan vi kom på en buss. 

Bussen som tillslut kom var helt propp full så det satt flera i varje säte och folk stod upp och sedan satt det sig på golvet. Detta var åter igen östgötatrafiken i ett nöt skal.


Men när vi väl kom fram 2h senare så gick vi till biostaden och köpte biljetter mer om det senare. Vi gick lite på stan och så gick vi till donken.


Vid klockan 19:00 var det dax för bio, Fast and Furious 7!

Filmen var 2 timmar och 18 minuter det är den bästa film som jag har sett på länge, den hade allt aktion, kärlek, sorg och även snygga bilar. 

I slutet av filmen visar de ju lite av Paul Walker som dog 2013 för er som inte vet vem det är så är han huvudskådespelaren i Fast and Furiuos filmerna. Fast han älskade ju bilar och han dog i en så..

Fast även att han dog 2013 så var han med i ca halva filmen som släptes i år, filmen börjades spela in när han levde när han sedan dog i en bil krash så tog hans bror över rollen så att de kunde släppa sista filmen.


Här är lite låtar ifrån filmen:  

Den första låten spelas i slutet de är därför det är ganska sorglit. Filmen är till minne av paul walker.


Ni som inte sett den måste se den. Titta gärna på trailern.


Filmen var slut ca 21:30 så då drog vi och satt oss på donken sedan tog vi pendeln hem 22:45 och var hemma 23:40 då gick jag och la mig.


Idag har jag haft nationella prov i Svenska det var läsförståelse och det kändes som att det gik bra.

Just nu sitter jag i sängen och bloggar och packar lite samtidigt vi har lunch nu. 


Om två dagar drar vi är taggad men är även rädd för båten men det går nog bra får vi hoppas, hörs sen bye! <3

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards