linavictoria

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Lina Johansson - 19 april 2015 22:28

just nu ligger jag i min säng och tänker på denna helg som började redan i torsdag fast då hände inte så mycket och i fredags var vi (jag Isak och massa) på gårn osv det hände inte så mycket så vi gick hem runt halv 11.
När jag vaknade på lördagen kom mormor och morfar och fikade, det va super gott!
När dom hade varit här så kom Isak och vi gjorde om i mitt rum och så.
På lördags kvällen var vi ute och åkte mopped och så hängde vi lite på gårn som även då var ganska tom.
Isak sov hos mig och idag väckte mamma oss klockan 11 och så låg vi och tog det lungt osv.. På efter middagen ich kvällen åkte vi moppe med massa människor då var vi bland annat i Johnsäng (överums badplats) och bara satt i solen och njöt.
Sedan vid ca halv 9 var det dax att säga hejdå till Isak som jag inte träffar förens om ca 2 veckor eftersom att jag ska på resa nu på torsdag till onsdag!
Det var jobbigt att säga hejdå men det känns lättare när man vet att man kommer träffas igen snart!
Här nere är lite bilder ifrån min helg som ni kan titta på, kram!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards