linavictoria

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Lina Johansson - 16 april 2015 22:34

Just nu ligger jag här i min säng hemma i Överum och tänkte skriva lite om veckan som har varit.
I måndags åkte jag bil och buss till Vadstena började skolan 10:15 och gick till 16:00.
Min tisdag bestod av idrott och turism hela dagen. 08:20-16:00
Onsdagen gick jag från 08:20- 15:50!
Och idag torsdag började jag 12:40 och slutade 15:30. Vi började sent idag efter som att det var öppet hus på skolan på kvällen så jag skulle ha haft lektioner mellan 15-17 också men eftersom att jag inte behövde vara med på det och inte behövde komma på fredag så kom mamma och pappa och hämtade mig.

Då åkte vi direkt till en pool butik i Vadstena och tittade på pool som vi ska köpa!

Tänkte även lägga ut 3 bilder som jag tog idag, kram

Av Lina Johansson - 16 april 2015 22:24

Nu undrar ni säkert varför jag ska skriva om julkalendern 2015 i detta inlägg, men det är för att jag nyss fick reda på en intressant grej.

Julkalendern i år handlar om historia och kommer säkert vara lika dålig som år 2014 för att inget kan ju slå hotell gyllene knorren, mysteriet på Greveholm, diselråttor och sjömansmöss och Teskedsgumman, de är mina personliga favoriter.

Men nu tänkte jag komma till det häftiga....
Julkalendern till 2015 spelas just nu in.. I Vadstena på slottet.
Jag tycker det är häftigt att delar av julkalendern spelas in på en plats där jag varit och i staden jag bor!
Här kommer en bild ifrån Vadstena slott och inspelningen!

Av Lina Johansson - 16 april 2015 00:22

  

strumpbyxor Lindex

kjol H&M

stickad tröja H&M

skinnjacka New Yorker

Converse från DNA


Idag har jag pluggat städad packat duschat tittat film och bara tagit det lugnt. Vädret har varit skit men men..  

Idag år jag även en ny glass Pink Raspberry:     

Smaken var sådär men har ätit värre den får 7/10 i smak och 10/10 i utseende eftersom att den glittrar.


Detta var ett ganska kort inlägg eftersom att klockan är mycket hoppas ni blir nöjda endå kram!!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards