linavictoria

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Lina Johansson - 4 april 2015 18:53

Nu har jag provat ett av mina opi nagellack, det bruna!
Jag fick dom av pappa när han kom hem ifrån nån resa. Paketet heter vinter 2014 och jag provade det bruna. Tog en bild på det så ni skulle få se hur det blev!

Av Lina Johansson - 4 april 2015 11:54

Steg 1
Riv bitar av folie, cirka 10x10 centimeter stora

Steg 2
Separera en längd ur ditt hår, vira den runt pekfingret och långfingret och dra igenom den sista hårtoppen genom "hårsnurran".

Steg 3
Lägg folie under hårsnurran och vik in den i resterande foliebit

Steg 4
Kläm ihop den folieinklädda hårsnurran med en varm plattång, kläm ett par sekunder och flytta sedan plattången till nytt parti av foliepaketet

Steg 5
Låt foliepaketen svalan på din hjässa

Steg 6
Dra försiktigt loss foliepaketen och spana in dina nya lockar!

Nöjd med resultatet det blev fränt!

Av Lina Johansson - 4 april 2015 09:44

Här om dagen fick pappa hem några USB tester som jag tog kort på och tänkte visa er. Några av dom vad skit coola..

Ända sedan i torsdags så har jag varit hos farmor och farfar men idag ska jag hem!
Under tiden vi har varit här har vi ätit 3 flak med jordgubbar, vi har även smyckat med påskliljor och fjädrar.
Jag har även varit ute både torsdag och fredag kväll det har varit kul osv.. Här kommer lite bilder på de här dagarna!!

En sak till: jag är fortfarande förkyld har varit det i 2 veckor nu! Vi får hoppas jag blir frisk snart

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards