linavictoria

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Lindvallen Sälen

Av Lina Johansson - 30 december 2014 17:10

Hej alla!
Som ni säkert vet så är jag i Lindvallen Sälen. Första dagen blev nästan bara att åka bil det tog ca 7 timmar hit så tillslut kom vi äntligen fram, men resan upp fick fort. Lika så resten av dagen!
Så på söndagen packade vi upp och hämtade skidor osv.. Åt god mat och gick en sväng för att få se hur de ser ut.
Igår (måndag) åkte vi skidor, eftersom att vi inte åkt på ett tag så åkte vi bara blå pist och nån röd.
(Grön lättast, blå medelätt, röd medelsvår, svart svårast)
Vi åkte typ hela dagen de va super kul, vi va och tittade lite på afterski men Emil och jag åkte istället. Vi gick även till Ica och köpte de vi behöver inför nyår!
Idag gick vi upp 8 så som dom andra dagens vi åt frukost!
Backarna öppnar vid nio, så idag har vi hunnit åkt blå, röd och svart pist!
Vid typ halv 4 började de regna och då var vi längst bort i backsystemet så de var bara att bege sig den långa vägen hemåt!
Nu ligger jag i soffan och har precis bastat och duschat, nu ska vi snart äta mat.
Imorgon är de nyår afton, de här året har gått då himla fort.
Men iallafall vi ska fira nyårs afton här uppe på vårat sätt, 3 rätters middag och sedan ut i Gustavsbacken och titta på raketer osv..
Men jag får väll blogga lite mer någon annan dag, problemet är att det inte finns något wi-fi här och jag har inte så mycket surf..
Men vi hörs mina kära läsare! ??

 
 
Oslofru

Oslofru

30 december 2014 17:50

<3 Vill du bli Årets blogg på oslofru.com och på så sätt dra mer trafik till Din blogg? Gå in och se vad som ska till för att vara med och delta!

Tävlingen pågår nu! ;) Lycka till!

http://www.oslofru.com

 
Ingen bild

Faster Liselott

30 december 2014 23:02

Gud vilka snyggingar i pisten! 😃

Lina Johansson

31 december 2014 08:30

Ja ???

 
väderkarta.se Klart Väder

väderkarta.se Klart Väder

24 februari 2015 14:45

Aktuell VÄDER prognos för sälen hittar du på väderkarta.se

http://vaderkarta.se

Lina Johansson

26 februari 2015 08:24

Haha okej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Johansson - 16 maj 2016 13:22

Jag har nu bytt blogg adress och portal så har flyttat hela denna bloggen till en ny adress. Nouw.com/LinaVictoria ...

Av Lina Johansson - 16 maj 2016 12:59

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4261861442"

Av Lina Johansson - 11 maj 2016 15:10

Idag fyller våran älskade Elvis 1 år, 11 maj negerbollensdag! Att ha en hund valp är inte alltid lätt och ibland är han bara jobbig men samtidigt så älskar man honom så mycket. Han har haft lite problem och ett dåligt avslut på året 2015 efter operat...

Av Lina Johansson - 11 maj 2016 09:33


2år och 5 månader?

Av Lina Johansson - 9 maj 2016 23:00


I Måndags åkte jag till isak. Vi hade det jätte mysigt! Här kommer 3 videos från kvällen!       ...

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards