linavictoria

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Lina Johansson - 14 december 2014 22:22

I fredags åkte jg och familjen till min faster och farbror, vi fikade sedan var det dax att jobba. Slutade klockan 21:00.
Jag kom hem och då lyssnade vi på musik och dippade gurka paprika och morot.
Vi sov där sen på lördagen åkte vi och handlade sedan åkte vi hem igen!
På lördags kvällen var de dax för att titta på lucia! Elin (lucian) var jätte fin med sina fina tärnor!
Jag va även på gårn med fina vänner sedan sov Isak här!
Idag åkts jag ich mamma in till stan och shoppade jag fick en klänning en jätte fin som jag ska ha till jul och 5 par strumpbyxor! Och även en jättefin kofta! Och sen lite annat smått och gott som kablar deodorant osv!
När vi kom hem lagade jag och mamma mat. Resten av kvällen har jag tittat tv, städat och snackar Skype som jag gör fortfarande med älskling och hans bror!
Ska straxt sova ska ju jobba imorgon, bara en vecka kvar på praktiken nu och de har varit så kul!
Bilder kommer här

Kram på er??

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards