linavictoria

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Lina Johansson - 27 december 2014 20:01

Hej alla, hoppas ni har haft en bra jul "helg". För de har jag haft!
Jag tänkte berätta lite om vad jag fick i julklapp av släkt familj och pojkvän!

Så vi kan börja med Mamma och Pappa, av dom fick jag 2000kr, skidglasögon, trisslotter, godis, Donna Karan new york ( ett oacket med fyra stycken i), biokort och McDonalds kort.

Av mormor och morfar fick jag strumpor och 1000kr.

Av mina kusiner fick jag ett presentkort på affären glitter! Och eftersom att jag inte träffar dom så ofta så fick jag min födelsedagspresent redan nu, även den var ett presentkort på glitter!

Av farmor och farfar fick jag 2 små tomtar, en pannlampa och 500 kr på new yorker!!

Av min faster och farbror fick jag en jätte fin tjocktröja, massa produkter från Yves Rocher ( finns på en bild längre ner! Av dom fick jag även en halsduk och två stora ljus!

Av min pojkvän fick jag den svarta Christina Aguilera, den luktar super gott!

Bilder kommer här:

Produkterna jag fick av min faster och farbror! Ifrån Yves Rocher!

Ljusen jag fick av min faster och farbror!

Donna Karen, som jag fick av mamma och pappa!

Presentkort!!

Christina Aguilera parfymen som jag fick av Isak!

Hoppas alla har haft en underbar jul, puss! ??

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards