linavictoria

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Lina Johansson - 24 december 2014 00:32

Just nu ligger jag i min säng.. Och är väldigt trött efter att ha tittat på uppesittar kvällen!
Hela min familj hade varsin lott men ingen av oss vann, men de var trevligt ändå.
Nu har klockan slagit över tolv för en stund sedan och de är nu julafton.. Men de känns som att de är i mitten av april eftersom att de inte finns någon snö är knappast minus grader ute. Men man får göra de så bra som de går utan så mycket julkänsla!
Jag tänkte berätta om hur jag firar jul i år!
Jag går upp i morgon vid typ 10
Äter frukost tsm men familjen
Framåt eftermiddagen öppnat vi packet bara familjen
Sedan vid 2-3 åker vi till mormor och morfar för att fira jul med dom och kusinerna.
Vu äter god mat öppnar paket och bara umgås!
Sedan sover vi över där
Vi vaknar på morgonen och äter frukost
Sen åker vi hem
Senare framåt kvällen går vi till farmor och farfar där vi firar med dom och min faster och farbror.
Även där äter vi god mat och öppnar packet och bara har det trevligt!
Så firas min jul i år!
God jul, kram lina ????

Av Lina Johansson - 24 december 2014 00:23

Igår kväll (måndags kväll) var jag på julfesten som fritidsgården angagerat!
Dom bjöd på julbord, bröderna dimper spelade, musik och dans med fina vänner, men även fika och trevligt sällskap.
Vi hade grymt kul jag Ella Elin och Wilma.
Allt var dessutom helt gratis!!
Så tack för den kvällen fritidsgårdens personal och inblandade.

Av Lina Johansson - 24 december 2014 00:18

I måndags tog jag och mamma och pappa en tripp till Linköping för att köpa in dom sista julklapparna.
Vi fikade och hade de mysigt!

Några av julklapparna! ???

Av Lina Johansson - 24 december 2014 00:15

Sista dagen på praktiken var i lördags! Praktiken har varit grymt lärorik och väldigt kul med trevlig och rolig personal. Att dom 3 veckorna har gått så fort de är inte sant!

Snitzel, portvinssås och friterade bakbotadis klyftor.

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards