linavictoria

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Lina Johansson - 6 december 2014 12:12

I måndags hade jag min första dag på Torget 1 i Gamleby. Då jag fick servera och plocka undan jätte mycket! På kvällen var jag med Isak och Elin vi gick till gårn.

I tisdags hade jag praktik då igen och jobbade lunch 10:30-14:30!
Sedan på kvällen gjorde jag inte så mycket!

I onsdags var jag också på praktiken och jobbade lunch, de va väldigt lite folk då. Efter praktiken åkte jag hem Isak kom hit och vi såg på serie och åt massa gott och onyttigt! I onsdags var de även bara en ynka vecka kvar till... De får ni se nästa vecka!

I torsdags var jag ledig så då gick jag bort till farmor och gjorde egen korv med farmor och faster, de var första gången för oss. Under tiden vi gjorde korv byggde farfar en bock i trä åt mig som jag sedan skulle klä, så när jag kom hem på kvällen klädde jag min lilla älg!

I fredags (igår) jobbade jag min första kväll, från 16:30 till 22:00! De var fullbokat julbord ca 50 personer! Jag har lärt mig mycket under dom här dagarna! Jag tog iallafall bussen hem 22:10 när jag klev på var de massa överumsbor på bussen! När jag klev av bussen gick jag väldigt fort hem för att hinna se vem som vann idol, och de han jag precis till! Jag åt lite nybakat som mamma gjort och drack lite julmust sedan gick jag och lade mig och tittade ett avsnitt på The Vampire Diaries!

Idag (lördag morgon). Jag vaknade vid 11:30 då kom mamma med frukost på sängen på min frukost bricka.

Har kommer lite bilder på min vecka!

Jag på torget 1

Min nya lampa som jag själv designat!

Hackspett hos farmor och farfar

Hemma gjord korv

Min alldeles egna älg! Som jag gjort själv!

De va allt för detta inlägg håll utkik efter nästa! Kram

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards