linavictoria

Direktlänk till inlägg 27 december 2015

Julafton och Juldagen, paket!

Av Lina Johansson - 27 december 2015 11:07

Ja nu är julen typ över och det kändes inte som jul när det inte kom nån snö innan..
På julaftons morgonen öppnade vi paket hemma då jag fick 2500kr av mamma och pappa och även en klänning, strumpbyxor och smink. Jag fick även ett berlockarmband av Isak som jag önskat mig

Vi firade först jul hos farmor och farfar med min faster och farbror.. åt god mat och pratade.
Av farmor och farfar fick jag: 500 kr på newyorker och 4 små mat grytor!
Av faster och farbror fick jag en cupcakebok och saker till det, även ett presentkort på The body shop på 300kr.

Juldagen firades hos mormor och morfar med kusinerna. Även där åt vi god mat. Vi spelade pajetspel då jag fick en ljusslinga och en disco lampa.
Av mormor och morfar fick jag 1000kr.
Av mina kusiner fick jag 3 orrefors hallon lycktor.

En lista på allt jag fick:
? 2500kr av (mamma och pappa.)
?Klänning,strumpbyxor och smink av (mamma och pappa.)
?Berlockarmband från guldfynd av Isak.
?500 kr på newyorker av (farmor och farfar.)
?4 små grytor av (farmor och farfar.)
?Leila cupcake bok med tillbehör av (faster och farbror.)
?presentkort på The body shop på 300kr av (faster och farbror.)
?Ljusslinga (på paketleken.)
?Disco lampa (på paketleken)
?1000kr av (mormor och morfar.)
?strumpor av (mormor och morfar.)
?3 st orrefors hallon lycktor av (mina kusiner.)

Elvis första jul och han älskade det. . Alla paket, papper, kartonger och snören va ett paradis för Elvis. Han va så söt när han öppnade sina paket (typ 10st).
Har haft en bra jul trotts alla omständigheter! !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Johansson - 16 maj 2016 13:22

Jag har nu bytt blogg adress och portal så har flyttat hela denna bloggen till en ny adress. Nouw.com/LinaVictoria ...

Av Lina Johansson - 16 maj 2016 12:59

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4261861442"

Av Lina Johansson - 11 maj 2016 15:10

Idag fyller våran älskade Elvis 1 år, 11 maj negerbollensdag! Att ha en hund valp är inte alltid lätt och ibland är han bara jobbig men samtidigt så älskar man honom så mycket. Han har haft lite problem och ett dåligt avslut på året 2015 efter operat...

Av Lina Johansson - 11 maj 2016 09:33


2år och 5 månader?

Av Lina Johansson - 9 maj 2016 23:00


I Måndags åkte jag till isak. Vi hade det jätte mysigt! Här kommer 3 videos från kvällen!       ...

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards