linavictoria

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Lina Johansson - 18 december 2015 13:45

Veckan som nu varit (måndag-fredag) har det hänt så mycket blandade saker.


I förra inlägget skrev jag om valla djursjukhus och det var i tisdags vi var där, det var en jobbig dag med mycket tankar.


Igår (torsdag) var jag med Isak till skolan där jag var med Emillie, jag träffade även folk som jag inte träffat på jätte länge, det var kul. Vid 10 gick jag ner till stan och shoppade de sista julklapparna, jag kan säga att det blev många julklappar och mycket pengar som försvann från kontot. På bilden här ser ni 4 julklappar till ett julklappsspel.   

Vi åt även på Åhmans så gott.  


Idag (fredag) kom mormor och morfar med fika och så satte jag på kaffet så fikade vi och så. Jag fick ett stativ till min kamera, så glad det ska bli jätte kul att fota med stativet. Jag fick även 100kr. Tack !!      


Hela veckan har jag fått många vuxen poäng då jag har städat hela lägenheten 2 gånger, tvättat 6 maskiner med tvätt och torktummlat hängt upp och sedan plockat ner det. Jag har även diskat diskmaskinen och plockat ut den ett x antal gånger jag har även tagit hand om min älskade hund, vilket bara är roligt.


Jag har även följt musikhjälpen på svt play ända sedan invigningen i Söndags och imorgon ska jag dit med isak och se avslutningen. Tycker att alla ska lyssna på låten som finns i länken här nedanför. Cherrie är jätte bra vilken jäkla röst!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3946&artikel=6329007

Gå även in och titta på detta magiska klipp från musikhjälpen i Linköping

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6328985


Har även gjort lite blommdekorationer med mossa och lav.  

Nu är jag taggad för en helg som har mycket att erbjuda!



Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards