linavictoria

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Lina Johansson - 15 december 2015 22:56

Idag har pappa och jag varit med Elvis på valla djursjukhus. Han har ju fortfarande inte blivit bra i benet och det har inte hittat något fel förens nu.. tredje gången det röntgar honom och nu hittar det en skada på bog benet.. det var ju en lättnad att det hittade felet men

Den 28 december blir det operation för Elvis då dom gör ett kikhål och går in och skrapar bort brosket från benet så det kan läka ut ordentligt.. Efter det blir det ytligare en tid att vänta, för att va exakt 3 månader.
Går det bra så blir det simning rehab osv..

Det har redan sagt att det inte kan lova till 100% att det går bra, men eftersom att han är en ung hund så är det större chans..
Vi håller nu tummarna för våran älskade Elvis!! Det har nog varit en ganska tuff dag för hela familjen främst för Elvis som varit nedsövd osv.. men det är också en sån lättnad då det hittade ett fel..

ELVIS DU ÄR FINASTE HUNDEN OCH VI ÄLSKAR DIG, VI HOPPAS MED VÅRA HJÄRTAN ATT ALLT BLIR BRA MED DIG SNART!?? ÄLSKAR DIG!!!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards