linavictoria

Alla inlägg under januari 2015

Av Lina Johansson - 8 januari 2015 09:37

Igår åkte jag tillbaka till Vadstena. Efter en stor saknad till olika personer, men saknaden var inte lika stor till elevhemmet osv..
Så igår den 7 januari var första skoldagen 2015.
Skoldagen började med information för hela skolan sedan en vanlig skoldag med matte svenska och turism!
Igår kväll var jag bara med Amanda och vi snackade Skype med massa och lyssnade på musik, åt popcorn och myste!
Dramat har nu börjat.. Haha

Men ska blogga sen så vi hörs då! ???

Av Lina Johansson - 6 januari 2015 22:09

Jahopp, då var de dax igen..
Efter att har varit hemma i 6 veckor blir de att åka tillbaka till Vadstena och skolan imorgon!
Jag har hunnit med 3 veckorspraktik, firat jul, träffat släkt vänner och pojkvän flera dagar i veckan! Jag har även kunnat leva ett liv som de jag har levt innan vilket har känts bra.
Men inte nog med allt detta jag har hunnit åka till Lindvallen och åka skidor en hel vecka.

Igår åkte jag till Isak och bara tog de lugnt tittade på film och åt god mat osv.. Idag har jag sovit länge och myst med Isak, jag har även hunnit packa allt inför imorgon!
Men jag ska blogga igen imorgon så vi hörs väll då!
Här kommer lite bilder som får representera denna ledighet.

Kram alla fina läsare??

Av Lina Johansson - 1 januari 2015 13:01

Här i Lindvallen, åt vi 3 rätters.

Förrätt: toastskagen.
Huvudrätt: hasselbackspotatis, gratinerad fläskytterfilé med champinjonsås, och tillbehör.
Efterrätt: Vaniljpannacotta med hallon och blåbär dom topping!

Vid 12 slaget gick vi till Gustavsbacken för att fira in de nya året!
Firandet började med ett fackeltåg av skidskolans ledare.
Sedan sköt dom raketer, det var nog det finaste jag sett i hela mitt liv!
Det var säkert inte billigt, dom sköt säkert upp en halv miljon på bara raketer, och de är säkert.
Jag har tagit massa med bilder med både mobilen och kamran, dom jag kommer lägga ut någon annan dag!
Hoppas ni hade en bra nyårsafton för de hade jag!
Bjuder på några bilder redan nu!

Förrätten

Huvudrätten

Efterrätten

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards