linavictoria

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Lina Johansson - 10 januari 2015 10:08

Beskriv 2014 med tre ord?
Spännande, nytt & annorlunda

Vart reste du under 2014?
Cypern & Lindvallen

Vad har du blivit bättre på?
Att tvätta och ta hand om mig själv eftersom att jag inte bor hemma längre!

Lärde du känna några nya människor?
Massvis!

Bästa valet du gjorde?
Valet av gymnasie linje.

Vad var din största framgång på jobbet/i skola 2014?
Bättre/högre betyg än högstadiet. Lämna in uppgifter i tid.

Största framgång på det privata planet?
Vet inte redigt.

Vem saknade du?
Saknar folk hela tiden beroende på vart jag är.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Inte äta lika mycket onyttigt, och försöka få en fin kropp till sommaren, har faktiskt funderat på att börja gymma!

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas det kommer bli ännu bättre.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit. :D

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder och sånt.

Och så slutligen,dina planer för 2015?
Fortsätta hålla ihop med Isak.
Försöka hitta lägenhet i Linköping.
Resa mycket, och göra mycket saker!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards