linavictoria

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Lina Johansson - 8 januari 2015 23:09

?Lollipops turn into cigarettes. The innocent ones turn into sluts. Homework goes in the trash. Mobile phones are being used in class. Detention becomes suspension. Soda becomes vodka. Bikes become cars. Kisses turn into sex. Remember when getting high meant swinging on the playground? When protection meant wearing a helmet? When the worst things you could get from boys were cooties? Dad?s shoulders were the highest place on earth and mum was your hero? Your worst enemies were your siblings. Race issues were about who ran the fastest. War was only a card game. And the only drug you knew was cough medicine. The most pain you felt was when you skinned your knees, and goodbyes only meant until tomorrow? And we couldn?t wait to grow up?

Hittade denna text på nätet och jag tyckte att den passade in så bra på verkligheten så jag var tvungen att lägg ut den här!
Allting passar in så bra i min verklighet, hopas ni där ute tar till er texten på de sätt som jag gjort.
Kram på er alla??

Av Lina Johansson - 8 januari 2015 09:37

Igår åkte jag tillbaka till Vadstena. Efter en stor saknad till olika personer, men saknaden var inte lika stor till elevhemmet osv..
Så igår den 7 januari var första skoldagen 2015.
Skoldagen började med information för hela skolan sedan en vanlig skoldag med matte svenska och turism!
Igår kväll var jag bara med Amanda och vi snackade Skype med massa och lyssnade på musik, åt popcorn och myste!
Dramat har nu börjat.. Haha

Men ska blogga sen så vi hörs då! ???

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards