linavictoria

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Lina Johansson - 28 januari 2015 14:58

Hej alla, idag blir det inte så mycket gjort för lilla Lina. Jag har ligge i sängen hela dagen och tittat serie på serie och film på film, jag har även sovit. Jag har inte fått i mig så mycket att äta. Jag har bara ätit lite yoghurt, frukt och fick plåga i mig en panpizza. Igår hade jag 38,6 i feber och imorse hade jag 39,1 och då kanske ni förstår varför Jag inte äter något. Man är inte så hungrig när man har feber! Jag tog febern nyss och den börjar sjunka så nu visade termometern 38,2! Så de börjar bli bättre, iförsig de kanske beror på panodilen!
Kanske skriver något sen vi får se hur jag mår osv, kram

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards