linavictoria

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Lina Johansson - 31 mars 2015 15:57

I Söndags bestämde jag och min familj att jag inte skulle upp till vadstena på hela veckan eftersom att jag var/ är sjuk.. Nu är det tisdag och igår gjorde jag inget mer än att titta på gossip girl och låg nerbäddad i sängen. Idag har Isak varit här och hälsat på han hade med sig Vindruvor eftersom att han vet att jag älskar det. Nu tog jag nyss en paus ifrån att packa upp min resväska för nu ska jag inte upp till Vadstena på ca 2 veckor.. Något av inläggen framöver  kommer jag skriva lite om filmer jag sett och så vidare.. ha en bra dag kram <3

Av Lina Johansson - 31 mars 2015 15:51

Helgen som var har varit både bra och dålig, jag har träffat släkten i fredags sedan har jag varit säng liggandes resten av helgen vilket jag är fortfarande.

Så jag har i stort sätt varit helt isolerad här hemma i min säng har inte gått ut och varit med vänner eller nått sånt. 

Jag har varit sjukt förkyld, har hostat osv så har inte sovit något om nätterna. Men jag tänkte även dela med mig av lite bilder ifrån min helg så ni får se lite vad jag har gjort..

   

 

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards