linavictoria

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Lina Johansson - 22 mars 2015 13:41

Jag tänkte gör ett inlägg om en produkt som jag rekommenderar, produkten är saltskrubb. Burken ser ut såhär:

   


Vad är det för något? detta är då saltskrubb som man har som duschkräm när man duschar fast den är väldit specielt

Hur använder man saltskrubben? Duscha först ta sedan lite av saltet i handen skrubba dig själv över hela kroppen. Skrubba dig speciellt på torra och utsatta ställen som armbågar ben och fötter me även över hela kroppen. Sköölj av salten och känn hur skön och len din hud har blivit.

Färg: Rosa

Storlek: 420g

Tillverkad av: Klockargården

Doft:Luktar jätte gott , jag tycker även att det luktar väldigt surt.

Pris: ca 70 kr, så lite dyrare än en vanlig dusch kräm.


Vad är produkten bra för?  Produkten är perfekt att änvända både före och efter att du har solat. Solbrännan blir både djupare och sitter i längre när man fått bort gammal hud. Huden blir mjuk och frisk och luktar ljuvligt. 

Vad jag tycker om produkten: Jag tycker att produkten är jätte bra eftersom att den gör huden mjuk och behållen min solbränna vldigt bra. Produkten får 10/10!!

Jag har inte varit i solen sedan i sommras och min ärg sitter i fortfarande pågrund av produkten. Bild som jag tog igår kommer här så ni får se hur grymt bra produkten är.

 

Bilden tg som sagt igår och det var mer än ett halvår sedan jag var i solen. Rekommenderar starkt!!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards