linavictoria

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Lina Johansson - 4 mars 2015 15:59

Idag fick mamma ringa till vårdcentralen här i Vadstena eftersom att jag kliar sönder huden och kan knappt sova pågrund av det.
Så jag Dick prata med en läkare hon sa att det var för att jag hade känslig hud. Jag har böjvekseksem och utslag som är dom stora röda fläckar med en vit prick i! Hon trodde att det var en allergi av nått slag! Men jag fick en lapp där det stod en salva jag skulle köpa som var för hela kroppen på Apoteket och så skrev hon ut en salva på recept som jag ska smörja in mig med när jag får utslag i ca 6 veckor. Ska hämta ut det klockan 5 på Apoteket.
Men vi hörs snart igen, kram??

Av Lina Johansson - 4 mars 2015 15:54

igår när vi skulle gå hem ifrån skolan då sa rektorn att vi absolut inte fick gå ut och att dörren var lås, vi undrade varför.. Och då sa hon att en patient från Pshycket (stav) hade rymt, och eftersom att Pshycket ligger huset bredvid så var det inte säkert att gå ut!
Kvinnan som rymde var brunhårig, 1,65 lång och i 30års åldern hon skulle inte vara våldsam men det var inte bra att gå ut ändå! Jag var livrädd hela kvällen/natten och hon är fortfarande inte upphittad men förmodligen så drar dom ifrån Vadstena så fort de kan men de är ju inte säkert!

Av Lina Johansson - 4 mars 2015 15:50

Igår (tisdag) hade vi musik festival som vi i HT14 hade fixat. Jag hade hand om live musiken så hela förmiddagen bygget jag och några till scenen och fixade all teknik! Vid 1 VR det dax det blev en underbar eftermiddag med vacker musik och trevliga och otrevliga människor. Jag och min grupp fick B på uppgiften och jag är så stolt för att vi fick så mycket beröm! Bilder kommer här:

Min outfit: ett vitt linne, en kavaj, strumpbyxor och high school Tjol!

Av Lina Johansson - 4 mars 2015 15:44

I tisdags var jag och Alexandra i Linköping då jag var i behöv av mascara! Så jag köpte en mascara det blev den gamla vanliga! Jag köpte även ett nytt babylips det var bara dom två sakerna jag handlade på kicks sedan på gamestop köpte jag Steam pengar till min kille, och där köpte jag även saker till min kille och till min bror!
Vi var även inne länge på hm eftersom att jaf tittade på hårfärg och tillslut bestämde jag mig och köpte en olia permanent hår färg en röd.. När vi kom hem gick vi till Sara och sedan till elev hemmet för att färga mitt hår.. :O
Ni kan få se lite bilder på resultatet osv

Mitt bruna hår innan färgningen

Hårfärgen tog inte jätte bra men det bliv pretty Good ändå! Mitt hår är fortfarande fräscht och det är de viktigaste! Kommer säkert att färga igen snart!! Kram??

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards