linavictoria

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Lina Johansson - 20 februari 2015 14:14

   

Fick Forbidden Fantasy av Isak så jag tänkte skriva lite om den här:

Victoria's Secret Forbidden Fantasy lämnar din kropp med en förförande doft av passionsfrukt och jasmin!

Jag tycker: Jag tycker faktiskt att den luktar passionsfrukt och lite jasmin men den känner man inte så mycket av! Jag tycker även att den har en doft som påminner lite om Citron och kanske lite lime. Den luktar väldigt friskt och gott, den påminner lite om sommar! Detta är min nya favorit Victoria's secret body mist! 

Flaskan: Är designad av Victoria Secret och har en härlig Grön/turkos bakgrund men Lila blommor på! Flaskan har guldig och lila text och är väldigt vacker om jag får säga det själv!

Pris: ca 100kr

Storlek: Flaskan är på 250ml.  

1-10:  Denna får en 10 av mig!!


KRAM

Av Lina Johansson - 20 februari 2015 13:57

Vi kan börja med Måndags då jag var på Innebandy med Elin hela dagen vi hade sjukt kul. Överumslagen vann turneringen!!

Sen i tisdags var jag och klippte mig,   Före:  

Efter:

 

Jag klippte av det slitna och så klippte jag snelugg!

På eftermiddagen åkte jag och isak till gamleby för att göra lite ärenden..

Sen på tisdagkvällen gick vi ut en stund och träffade folk sedan gick vi hem och såg på film och sedan somnade vi.


I onsdags gick vi upp vid 10 och dukade och satte på kaffe, för att mormor och morfar kom med fika som mormor bakat! Chocklad muffins och Hembakade vaniljbullar som var jätte goda!  

Sedan Torsdagen vi alla väntat på.. Skidåkning i KISA!! 

Vi samlades vid fritidsgården i Överum klockan 07:30 sedan åkte vi buss med ett härligt gäng! Vi kom fram till 12mannabacken där vi hämtade ut skidutrustning och skipass sedan var det bara att börja åka! så vi åkte ifrån 9 till halv 12 då åt vi lunch sedna åkte vi ända till 3. Sen bar det av hemåt. Jag åte med Isak mest men även med Samuel, Marcus och Felicia. Det var en grym dag så tack fritidsgården!      

Nu är det fredag och jag har sovit hos isak inatt vi har ont i kroppen båda två men ska nog till Överum ikväll! Jag ska sova här tills imorgon!  

Så ni får ha det så bra så härs vi!! Kram  

Av Lina Johansson - 20 februari 2015 13:52

Min alla hjärtans dag tillbringade jag med några av dom personerna som jag älskar mest! 

Så här kommer några bilder ifrån min alla hjärtans dag         


Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards