linavictoria

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Lina Johansson - 4 februari 2015 22:35

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat men jag har bara haft så mycket att göra!

I svenskan: lämna in svar på frågor, skriva 4 självbiografi, göra en power point och muntlig redovisning om litterär turism.
I histora: skriva en uppsats om hur Indien koloniserades osv.. Göra en power point och muntlig redovisning till.
I Turism: jobba med musikevent, göra en power point och muntlig redovisning, och göra en broschyr.

Så de är bara att jobba på jag har pluggat alla kvällarna denna vecka.
Så jag pluggar direkt efter skolan till typ 5 då jag äter mat och sedan pluggar jag igen och sen blir jag stressad så då går jag och tar en dusch sen pluggar jag igen..
Jag duschar ca 3 gånger om dagen här och de är ett av dom få positiva sakerna med elevhemmet.

Jag tänkte även nämna 3 saker som jag köpt som hjälper mig väldigt mycket i skolan just nu:
1. Min underbara dator som jag gör det mesta på. På Vadstena gymnasiumet använder vi datorn till nästan alla arbeten och då känns det bra att ha min egen som jag kan ta med vart som.
2. En kalender där jag skriver i när jag ska göra vad och när arbetena ska vara inlämnade osv.. Den hjälper mig att hålla koll på så mycket mer än vad jag gjort innan.
3. Tredje saken har inte jag köpt utan den fick jag av familjen i födelsedags present. Det är mitt gulliga USB jag snackar om. Det hjälper mig genom att kunna flytta dokument mellan datorer osv och utan de skulle jag få hålla på och krångla med massa andra saker.
3 viktiga saker i mitt liv!!

Jag gillar skolan eftersom att vi slutar bara sent (4) en dag sedan slutar vi tidigt dom andra, vi har aldrig några läxor och de är positivt..

Som några säkert vet har jag börjar titta på serien Gossip Girl och de gör jag när jag får en stund över.

Men nu måste jag verkligen sova så godnatt på er jag kommer säkert att blogga igen imorgon men tills nästa gång, ha det så bra!!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards