linavictoria

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Lina Johansson - 18 november 2015 21:23

Ja idag har det varit en bra Onsdag det började med att jag vaknade med Isak, sedan hade jag körlektion och det går bara bättre och bättre för varje gång idag körde jag i tätare trafik i stan och så.. Linda min lärare tyckte jag va så duktig så hon sa att vi ska boka en uppkörningstid och teoriprov tid redan nästa vecka, då bokar vi tills när jag fyller 18 typ så vi bokar tidigt eftersom att hon tycker det går så bra!

Sedan blev det skolan med mia underbara vänner och klassen en bra skoldag med.

Nu ikväll har jag suttit 3h med körkorts teori prov och har nu fått Godkänt på fas A och B så jag är så stolt över mig själv!

Jag har nu nyss duschat och packat lite eftersom att jag ska sova hos Gabriella i Vadstena från torsdag till fredag så vi ska ha tjejkväll jag, Gabriella, Alexandra och Mikaela. Äta pizza, prata och bara mysa! Ska bli så kul..

På fredag ska jag äntligen hem till Överum igen gud va fort veckan har gått måste jag bara säga!

Hppas ni haft en lika bra onsdag som jag, kram!

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards