linavictoria

Alla inlägg den 10 november 2015

Av Lina Johansson - 10 november 2015 20:12

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på den underbara låten "I Wouldn't Mind- He is we" på youtube. Jag ligger här och tänker på livet typ.. kollar lite gamla bilder och njuter utav nuet.


Tiden går så fort.!


Jag tänker mycket framåt.. jag är snart 18 år.

12 Januari fyller jag 18 och får ta körkort och gå på krogen osv.. jag blir helt enkelt myndig

15 januari ska jag tatuera mig för första gången, ska bli så spännande.


Tänk va stor jag blivit, snart 18 år sedan jag föddes och jag är snart vuxen.

Det har hänt så mycket det senaste 2 åren som får mig att känna mig stolt:

  • Gymnasiet
  • flyttat 3 gånger( 2 ensam och 1 med familjen)
  • Jag har fått en hund och därmed ett ansvar
  • Bror med diabetes och allt vad det innebär som vi tagit oss igenom.
  • Bo själv
  • Skolan när det går bra

Att bo själv är inte lätt, man ska laga mat, tvätta och allt annat som tillhör och sedan ska man även se till att klara av skolan med alla höga krav som det faktiskt är i skolan idag..! 


Finns så mycket som är svårt med att växa upp och bli vuxen.

Jag har hemlängtan hela tiden till pojkvän, familj, släkt och vänner, men jag tar mig igenom det.


Livet handlar nu om att lära sig ta ansvar och ta hand om sig själv när man va mindre flöt man bara runt känns det som typ i 9an jag bara levde livet. 

 

Idag och Imorgon... exempel på att tiden går fort

Idag har Isak och jag varit tillsammans i 1år och 11 månader, älskar den killen!

Imorgon har jag körlektion och snart står jag där med mitt körkort i handen och en frihet som jag inte har nu.

 

Hoppas ni har tänkt lite när ni läst detta som jag tänker på nu.. Livet är kort så lev det medans du kan!

Kram!





Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards