linavictoria

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Lina Johansson - 23 oktober 2014 23:21

Hej alla läsare!
Just nu ligger jag i min säng och har nyss sagt hejdå till folk... Kommer till de senare i inlägget!
Tänkte börja med denna underbara dag från början till slut!
Dagen började med frukost med gabriella och Mikaela! Sedan blev de dax för en redig spök dag i skolan! Jag var häxa med en jävligt söt hatt :D

Eftersom att vi har lov nästa vecka på halloween så hade vi utkläddas dag idag, då tänker kanske alla varför inte på fredag(imorgon) men de är för att många är lediga på fredagar här på skolan osv..
Men iallafall de va kul att se folks fantasi! Här kommer några bilder med förklaringar:

Sara till vänster och Rasmus till höger!

Laura

Kanin maskot

Mina klassföreståndare! Maria och pg

Efter skolan blev de mat med Mikaela Laura och gabriella! Det blev bakad potatis med efterrätt! Eftersom att de är lov nu och allt!

Glass, grädde, chokladsås, colasås, maräng och banan!!
Idag var det även städ inspektering innan lovet! Jag fick ok!
Nu kommer vi till de som hände nyss och till där jag sa hejdå till någon! De är såhär att jag Mikaela gabriella och Laura satt och snackade på mitt rum med mys stämning men de var ju sista kvällen sen ses vi inte förens på tisdag näst nästa vecka! Men de va iallafall mysigt! Har även fixat prao men mer om det en annan dag!
Hem imorgon slutar halv 12 kommer sakna alla ??
Kram lina

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards