linavictoria

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Lina Johansson - 12 oktober 2014 21:10

I fredags kom jag till överum typ halv 4 och då var Isak redan hemma hos mig, vi gick på innebandy och sedan till fritidsgården där jag snackade med massa saknade personer från 9an, det kändes bra!
Sen igår lördag så åkte vi upp till Isak, vi har inte gjort så mycket, vi spelade csgo och jag börjar faktiskt bli redigt bra tycker jag själv, sedan såg vi på film åt mat och gjorde ansiktsmask, sen gick vi och la oss och sen åkte jag hem idag! Igår hände även en tråkig grej då min lillebror spelade innebandy cup så fick han en klubba i ögat så han fick åka till akuten bild på honom kommer längre ner!
Och sen har vi idag tråkiga söndagen då man vet att imorgon ska man tillbaka till skolan en vecka, men men idag har jag ätit god mat med familjen och bakat chockladmuffins med chokladbitar och reisen i med min bror! Kanske kommer ett inlägg lite senare! Här kommer någon bild från varje dag och även en bild på min bror!

Detta var ännu ett inlägg om min helg! ?? Kram Lina

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards