linavictoria

Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Lina Johansson - 4 maj 2016 23:53

Ja, nu har jag varit hemma ifrån London ett tag men tänkte inte lägga upp några bilder än då jag måste överföra till datorn så nu tänkte jag istället skriva om helgen när jag kom hem då det var Valborg.

På förmiddagen på valborgsmässoafton var vi hos Liselott och Jörgen då Liselott fyllde år vi fick jätte goda kakor och sedan päron tårta det var jätte gott.
På kvällen var jag och Isak hos Sebbe där var även Lisa, Emil och Alma. Vi spelade kort och drack några juice drinkar osv.. Maten blev grillat!
Kvällen var helt okej!

På söndagen var jag, Isak och Jonte och käkade pizza till frukost och på kvällen var vi och fiskade i bottengölen, gabbe fick en mört och jag fångade en padda med en håv men vi hade det trevligt iaf

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards