linavictoria

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Lina Johansson - 4 oktober 2015 20:01

   

Gjorda av Lina och Isak!

Av Lina Johansson - 4 oktober 2015 19:43

Onsdag: I onsdags åkte jag hem pågrund av studiedagar på torsdag och fredag. När jag kom hem träffade jag familjen och Isak. Sedan vid nio följde jag med isak hem och sov där.


Torsdag: Gick vi upp 05:30 eftersom att jag skulle följa med isak till skolan (västerviks gymnasium). Vi åt lunch på Åhmans gatukök och sedan vid 14:03 åkte vi med Tåget hem. Isak åkte hem till sig och familjen åkte in till Västervik igen, Emil och pappa kollade på bygg linjen på gymnasiet och Mamma, jag och Elvis gick på tjejkväll och kollade på kläder osv.. vi hade det bra helt enkelt!      


Fredag: På fredag morgonen lekte jag med Elvis på trädgården. Vid 12:40 var det dax för tandläkaren då jag skulle göra förebyggande lagning, det slutade med 3 bedövingssprytor och ont i munnen resten av dagen. På eftermiddagen övningskörde jag igen (övningskörde till gamleby till tandläkaren) men nu var det dax att köra pappas stora volvo xc60 det var lite svårt eftersom att den är så stor. På kvällen var jag och Isak på gårn sedan åkte vi hem och sov hos isak.    


Lördag: Överum med Isak och gårn på kvällen.


Söndag: Morgon mys med både Isak och Elvis sedan åkte jag till Linköping vid 14:36 nu har jag varit och handlat massa mat och även ikea med Alexandra.    

Presentation


Jag är en tjej ifrån småland som är sjutton år . Jag älskar min familj, Elvis min hund, mina vänner, min släckt och min pojkvän. Älskar även att blogga, eftersom att jag är en sån som gillar att dela vad jag har gjort.
Jag spelar även counter strike glo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hundras?
 Golden retriever
 Labrador retriever
 Flatcoated retriever
 Vaktel
 Pudel
 Chow chow
 Chihuahua
 Pug
 Mops
 Bulldog
 Rottweiler
 Schäfer
 Border collie
 Collie
 Nakenhund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards